![]() |
Een topic over Psychologie Magazine.
Ik heb zojuist op aanraden van mijn zus bij de bibliotheek voor 2 euro een boek gekpocht met daarin een hele hoop psychologie magazines van ik weet niet welke tijd.
Ik heb ook het maart nummer en het februari-nummer en ik ben van plan meerdere te kopen of lid te worden. ik vind dit een geweldig blad. Bij deze een topic om over alles wat met PM te maken heeft te praten, ik denk dat dit best wel op psychologie mag, toch? :) |
Het februari nummer vond ik niet zo geweldig, voor een 17-jarige was ie ook niet zo boeiend, maar het maart-nummer daarentegen is helemaal geweldig :)
Ik ben niet van plan lid te worden, daar is het blad soms iets teveel gericht op een wat oudere doelgroep. Wat ik wel leuk vind is dat ze boeken/films selecteren die met psychologie te maken hebben. Scheelt mij weer een hoop tijd als ik een psychologisch boek/film aan het zoeken ben. ps. wat was de titel van dat boek? :) |
Citaat:
En waarom zie ik het nooit in de winkel liggen als ik eraan denk? Wanneer zou dat ene nummer eigenlijk komen, waarover hier ook een topic was gemaakt..? Ja, ik ben lui. Zoek zometeen wel. :o |
Citaat:
|
Ik vergeet ook altijd dat blad op te zoeken als ik in de bruna ben ofzo :o
Moet ik binnenkort ook maar es gaan doen :) |
Citaat:
Het is wel een boek dat bij de verkoop is gegaan omdat het beschadigd,verouderd of vervangen is. :) |
Zal ik ooit wel lid van worden als ik me bij de studenten sectie van het NIP ga inschrijven krijg ik een gratis abbonement...
|
Ik heb het januari nummer (gratis gekregen bij een voorlichtingsdag van psychologie op de RUG)
Vind er best wel interessante en leuke dingen instaan ja :) Denk dat ik het wel vaker ga kopen maar nu jij zegt dat er ook een soort boek van is (met allemaal nummers erin) ga ik denk ik ook maar een keer bij de bieb kijken :D dat is heel wat goedkoper (en onderwerpen die erin staan blijven lange tijd wel actueel denk ik) |
Citaat:
|
't februari nummer vond ik juist wel erg boeiend, maar ja, ik ben dan ook geen 17.
|
Toevallig!
Ik koop die magazines al een tijdje, en ben net lid geworden! :p Ik heb een plusabonnement, wat inhoudt dat je ook online (www.psychologiemagazine.nl) een haast onuitputtelijke bron van informatie tot je beschikking hebt!!! Een plusabonnement kost 56 euro 50, dan krijg je er, naast je toegang tot de online-artikelen, ook nog eens eenwelkomstgeschenk bij (een CD-ROM met de karakter- en IQ-test). De site is sowieso aan te raden, staan een boel tests op die leuk zijn en een hoop dossiers over allerlei onderwerpen. Psychologie Magazine is geloof ik ook uitgeroepen tot magazine van het jaar (y) . Mathijs |
Ja, leuk blad he?
Wij zijn er al jaren op geabonneerd. |
Ik ben er ook al haast een jaar abonnee van. Er staan wel leuke weetjes in, leuke aanvulling op mijn algemene kennis van zaken :)
|
Wij zijn sinds kort abonnee, jammer dat niet elk nummer even boeiend is, maar door die site ben ik er wel achter gekomen dat waarschijnlijk hoog-sensitief (o.i.d.) ben, altijd handig om te weten toch? :p
|
een vriend van mij leest het altijd, (ging id evragen bij de kassa waar het stond, stond het bij de vrouwenafdeling.. :D) Najah.. die komt altijd aan met van die rare psychologische dingen...
|
Citaat:
|
Heel leuk tijdschrift! Kom nu ook steeds vaker dingen tegen die ik herken, waar ik dan net op school iets over heb gehad :cool:
|
wie heeft net als ik hetAprilnummer van Psyhologie Magazine al?
Ik vind deze erg interresant, het is onderverdeeld in 2 kanten, het gaat over de verschillen man/vrouw. De ene helft gaat over de man, de andere (omgekeerde) helft over vrouw. Ik heb nog lang niet alles gelezen. Jullie wel. |
Citaat:
Laat ik die ook eens gaan zoeken. :o |
Citaat:
BTW mijn moeder koop het blad meestal wel dus daar ken ik het van. |
Geweldig blad! Alleen komen de teksten die ik voor Nederlands moet maken, ook altijd daaruit, dan van vijf jaar terug.
|
't is wel een grappig blad, maar erg algemeen.
|
Hmm, klinkt wel aardig, misschien dat ik 'm weer ga kopen.
En idd, die kleine artikelen in het begin, die onderzoeks resultaten vind ik altijd het meest interessant. Lees ik altijd :o :) |
? Lijk me heel erg gericht op volwassenen en ouders ?
ofnie? :confused: |
Eigenlijk wel ja, maar dan kan het nog wel interessant zijn :)
|
Ik ben ook geabonneerd, ben ik nu :cool: ?
|
weet iemadn of het nummer van mei het jongerenspecial is of dat het jongerenspecial apart verkocht word naast een 'normaal' nummer? is de jongerenspecial allleen voor abonnees?
Misschien kan iemand de PM redactie bellen en ze wijzen op dit topic. :) |
Ik ben nu bijna een jaar lid en nog steeds erg tevreden.. Echt een interessant blad!! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |