![]() |
caloriearm eten
Ik ben momenteel (alweer) bezig om te proberen een beetje af te vallen. NU heb ik gemerkt dat ik tussendoor veel koekjes, snoepjes enz enz. eet.
Nu zoek ik eigenlijk naar tussendoortjes waar weinig tot geen calorien in zitten. Dingen die je dus eigenlijk onbeperkt kunt eten zonder dat je meteen weer aankomt. Momenteel eet ik wortels, daar zitten bijna geen calorien in en je moet ook flink kauwen. Als jullie nog meer van deze "snacks" weten laat het me horen! |
selderij heeft zogeheten 'negatieve caloriën'
als je het verteerd kost je dat meer caloriën dan het oplevert |
Kijk eens in het lijntopic op lichaam & gezondheid, dat barst zo wat uit één van de calorie-arme snacks.
|
komkommer, weinig calorieen, geeft wel een vol gevoel.
|
en komkommer is heel gezond (basenoverschot, vitaminen)
probeer 's morgens eens een groot ontbijt, een bak muesli met soja-melk bijvoorbeeld. dan hoef je tot een uur of 2 niks meer te eten denk ik! behalve als je je geestelijk niet kunt beheersen. geestelijke beheersing is, zoals dr. phil al zegt, de eerste stap tot afvallen~! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik eet idd ook wel heel weinig, en nog val ik niet af. Bovendien eet ik heel gezond, en veganisch. Toch vreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is heel normaal om om de twee uur wat te eten, je bloedsuikerspiegel daalt dan weer omdat het eten verteerd is wat je hebt gegeten en dan gaat het lichaam om nieuwe energie roepen...
matze, rijstewafels, alle groenten en fruit zijn caloriearme snacks. |
@ Diovai: kan het niet zijn dat je lichaam gewend is geraakt aan het weinige eten en dat je daarom niet afvalt?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |