![]() |
castingwerk??
Weet iemand wat je ongeveer aan tijd kwijt bent als je (kleine) opdrachtjes hebt bij een casting bureau en hoeveel je er ongeveer mee verdient?? Op zich lijkt t me erg leuk dat te doen, en t verdient lekker zonder dat je eigenlijk echt moeite hoeft te doen :)
En weet iemand misschien nog goede bureau's in Amsterdam? |
je moet eerst heel dure foto;s en inschrijfkosten betalen en drna, tja het kan wel. even duren voordat je een opdracht heb
|
Citaat:
Maare ontopic: ik heb der geen ervaring mee, dus ik kan je verder ook niet helpen. Maar misschien kun je bij google zoeken, of misschien staan zulke dingen wel in de gouden gids :) ik heb vast ff voor je gezocht: expreszo gouden gids Ik weet dus alleen niet of die goed/proffesioneel zijn. |
het klopt dat je eerst Prof fotows moet maken...Dat heet Investeren :p.
En jah met kleine opdrachten is het meestal wel gewoon Type casting dus kan het lang duren voordat je een opdracht hebt maar dat hoeft dus niet.... Je moet wel weten dat je als Figurant of whatever wel heel erug lang moet wachten voor relatief mischien wel weinig geld>>> Om 11 uur ergens zijn en om 4 uur klaar zijn terwijl je meybe 4x door het beeld loopt voor 30a40 Euro.. |
Dit is puur oneerlijk :p
|
Hele Goede foto´s laten maken. Die laten je gewoon echt van je aller beste kant zien. En ja dat kost erg veel geld. En dat is dan wel tijdelijk eenmalig omdat je die fotos wel altijd kan nabestellen voor een ´´normale´´ foto¨prijs.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |