![]() |
genieten :D
Hey stonded people,
Klopt da dat je aan sigaren niet verslaafd kan geraken en dat veel gezonder is dan sigi's? Zou wel eens een sigaartje willen roken... :D :cool: Aja oeveel kost da trouwens voor 1 (of een pak) greetings |
Sigaren rook je normaal gesproken niet over je longen. Als je dat wel doet, een hele sigaar lang, word je kotsmisselijk. (Ik iig wel :o)
Dat gaat om de smaak in de mond. Ofzo. :| |
ah,ok,dat klinkt leuk...
zal et eens proberen |
mja ik koop ze zelf nooit..
maar kan wel eens lekker zijn |
ligt eraan als je absoluut niet over je longen rookt raak je niet SNEL verslaafd aan sigaren maar dan mag ook niks in de longen komen. er komt namelijk altijd wel wat in je longen terecht als je het uit blaast en daarna adem je gewoon in een soort van passief roken van je eigen sigaar
|
Je kan wel verslaafd raken. Mijn pa rookte altijd sigaren en hij is in 1 keer gestopt, maar hij was dus wel verslaafd.
|
Ok,merci...
Niemand een idee hoeveel die handel kost? Webgreets |
alleen blunts zijn lekker, de rest van de sigarenhandel is fies
|
smoke phillies, super relaxte sigaren of van kampen met een pilsje erbij, zeker genieten
|
Citaat:
Ik vind gewoon een goedkope sigaar roken wel geinig maar niet heel bijzonder, gebeurt wel eens in de zoveel maanden. Maar eentje die iets meer kost, vanaf zon 15 euro per stuk is t echt genieten !! Maar niet echt een drug vind ik... |
Citaat:
|
Dat je sigaren uberhaupt gezond noemt....
|
Citaat:
...maar ze zijn ongetwijfeld lekkerder dan sigaretten :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yamyam verlaat dit forum a.u.b.
oe meer je da zegt, oe meer ik gebruik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yamyam, dit is et laatste wat ik tegen je zeg:Waarom,please????????????????????????
Verlaat je da forum ier nie... ROT TOCH OP Je verpest et voor iedereen, ga wat in je zielig kamertje zitten zeiken over hoe "stout" iedereen wel is DA'K JE NU NIE MEER HOOR |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |