![]() |
2 gedichten..
Eens verweet jij mij-
je ogen sluitend- de wereld te zijn In perfectie te zijn geboren Dat het anders zat Wenste jij niet te horen Want jij bleef liever klein Om je droom niet te verstoren Deze moet je voor jezelf op lezen, omdat het er qua vormgeving imo niet zo goed uitziet, maar beter klinkt als je hem hoort...Ik twijfel of ik 'je ogen sluitend' er beter helemaal uit kan halen...Kritiek Verwonderde oogjes, klein, een lach breekt door Ongehoord, toch zo vertederend, lief als je slaapt Zonder een woord zoveel te vertellen een wonder geboren Ben ik zelf niet erg tevreden over...Te cliché en zo, daarom plaats ik hem ook niet in een aparte topic... |
In perfectie te zijn
geboren Zou ik aan elkaar zetten, dus: In perfectie te zijn geboren. Verder vind ik hem mooi, vooral laatste 2 zinnen! En jah, geboortjes en cliche, ontkom je niet aan. Hij is wel erg goed, lief voor een geboorte kaartje :) |
Citaat:
Maarrem..Vind je die 1e goed genoeg om voor te dragen..? |
bij deze gedichten denk ik aan rust en lieve, kleine baby'tjes.. :) leuk geschreven, heb er verder niets op aan te merken. het leest lekker en zit goed in elkaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |