Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   favo blow plek (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=407328)

very drunk driver 14-03-2003 18:05

favo blow plek

wat is je favo blow plek.

realiteit
in het park daar komt nooit iemand het is aan de rand van de stad is helemaal vervallen er staan twee flats en een vijver en is tering groot er zit een tennisveld naast en 's avonds is het daar verlicht met van die voetbal veld lampen en kun je dus keigoed draaien. en als de wouten komen je kunt 100 verschillende wegen in ze kunnen je neit pakken

fantasie.
als je op kamers woont en dan een lekkere bong pakken en lekker blowen. en lekker op de bank of op bed liggen en naar sponge bob square pants kijken met je vrienden. dat is echt mijn drooom

Gustav 14-03-2003 18:15

realiteit:
(koude, natte dagen)
Thuis, mijn kamer (y) Lava lamp aan, muziek op, lekker warm , bOng :D

(warme dagen)
-de boot van derek, op een meer (een sloep)
-Robert Fleury stichting (gekkenhuis) lekker groot grasveld met een hele grote boom

Fantasie:
-Onder water
-In australie
-met mijn vriendin :)

harrie the 5th 14-03-2003 19:46

Citaat:

realiteit:
Thuis, mijn kamer
jongerencentrum
coffeeshop

(warme dagen)
-In het park, op een bankje (anywhere)
-De fontein in Deurze

Fantasie:
-Met George Bush (misschien dat ik em dan omlul :D )
-In Egypte
-met mijn oma

antigone 14-03-2003 22:53

aangezien wij nog niet in de coffeeshop mogen blowen en thuis ook geen mogelijkheid is moeten wij altijd buiten zitten.

in 't park, onder de brug, bij 'n gymzaal vlakbij school, bij 't water bij de haven, stadspark, of bij 'n buurman die op vakantie is ;).

antigone 14-03-2003 22:54

oh en fantasie ook nog.

gewoon, lekker 'n chille kamer. chille muziek op. rust. niet te druk enzo. Sigur Ros ofzo. of The White Stripes. enzo.

Evangelion 15-03-2003 10:33

Martinikerkhof!

mood indigow 15-03-2003 10:34

realiteit:
(koude, natte dagen)
bij vriend van me thuis, in m'n schuur.

(warme dagen)
skatepark, anywhere eigenlijk:D

Fantasie:
-als ik op mezelf woon.. lekker op m'n eigen kamertje chillen met een joint.
-in een mooie fantasy wereld..

apekop123 15-03-2003 11:11

Realiteit:
Chill smoken bij SecreT- JunkY :D
's nachts als me ouders slapen in m'n kamer

Fantasie:
Mijn eigen huisje met tuin en dan in de zomer chill buiten smoken en BBQ'en :D

Wasp 15-03-2003 11:29

Citaat:

Evangelion schreef op 15-03-2003 @ 11:33:
Martinikerkhof!
(y) Ben ik zometeen ook weer te vinden. :)

Realiteit:
Achter het huis, chill, om gelijk weer naar binnen te kunnen, lekker warm, etc.

Fantasie:
In m'n eigen huisje, aparte 'chillroom', bijpassende kleuren en muziek, met een raam met uitzicht op een meer.

aansteker 15-03-2003 11:41

Realiteit:
Buiten in een parkje, s'avond laat meestal, of ergens langs de snelweg, soms ook bij iemand in de tuin. En als me ouders weg zijn lekker in huis achter de computer blowen ( zoals vandaag :) )en koele muziek op zetten:)

Fantasie:
Vind de realiteit wel best . :cool:

SyneSiz 15-03-2003 13:32

Gewoon? Op m'n kamer..

Fantasie:
Ehm.. waar kan je niet blowen?!

Snat$bat$ 15-03-2003 15:23

bij de school zitten we elk tussenuur te smokech in een speeltuintje m';n favo plek en ook de missisippi is chil ,lekker een shop op een boot

]{ing 15-03-2003 23:12

realiteit:
(koude, natte dagen)
in de shop of gewoon thuis

(warme dagen)
observant (st pieter)
stadspark
bemelerberg

fantasie:
wil je niet weten .. :|

]{ing 15-03-2003 23:12

Citaat:

Snat$bat$ schreef op 15-03-2003 @ 16:23:
bij de school zitten we elk tussenuur te smokech in een speeltuintje m';n favo plek en ook de missisippi is chil ,lekker een shop op een boot
ben er gisteren geweest.. ik moet er nog eens nuchter komen .. :d

Günther 16-03-2003 09:25

realiteit:
(koude, natte dagen)
kraakpand
op mn kamer

(warme dagen)
overal, parken, velden, bossen, tuinen, daken, overal dus :p

fantasie:
in de ruimte
eigen huisje
vliegtuig
onderzeer

Iotje 16-03-2003 09:47

realiteit: -bij m'n moeke thuis op mijn oude kamer
- zowiezo over t algemeen plekken die heel rustig zijn
- in bed
fantasie: - ?????????

AngelEyez 16-03-2003 10:32

op zo'n dag als vandaag uit de wind ergens lekker in de zon..... helemaal perfect

mood indigow 16-03-2003 10:39

Citaat:

AngelEyez schreef op 16-03-2003 @ 11:32:
op zo'n dag als vandaag uit de wind ergens lekker in de zon..... helemaal perfect
juah idd!! in m'n tuin in de zon zonder wind :cool:

Thought Alive 16-03-2003 11:33

Ja, wind is echt irritant !

gizmo 16-03-2003 15:45

in een tent hehe :)

Mindfields 16-03-2003 18:35

Ehm..wat wel mooi was..
4 uur s nachts in Arnhem, op een soort plateautje boven het station, naast een bruggetje, heel klein, kunnen 4 mensen net naast elkaar zitten..als conducteurs je daar zien zitten bellen ze de politie, want het is wel gevaarlijk, 1 verkeerde stap en je flikkert meters naar beneden op de rails..het geeft een lekker gevoel daar :)

In de zon in een speeltuintje liggend ook wel.. :)

ShoarmaSchaap 16-03-2003 18:53

Realiteit: Koh Chang, Thailand
Tropisch eiland, heldere sterrenhemel, uitgestrekte palmstrand met mooie zee er aan. Compleet stil, en een dikke joint vol met Thaise wiet.

Fantasie:

te veel :P

F!DO D!DO 19-03-2003 10:47

In het Hyde Park in London..tot nu toe de beste plek die ik geprobeerd heb..al die stijve engelsen..

Te wensen: Ergens waar geen zwaartekracht is..lijkt me zo lijp..

echt "RONDZWEVEN"

Griller 19-03-2003 12:55

In mijn kamer met wat vrienden of in de shop , en op warme dagen de observant en de stadsmuur.

Fantasie:
Ergens zonnig met een mooi strand.

LyP 19-03-2003 19:42

met vrienden dan word het altidj leuk

angel_girl 19-03-2003 21:16

Een goeie vriend van me heeft een eigen kamer = lekker chill smoken. :) (y)

babsbabe 20-03-2003 10:39

wij hebben een plek bij het winkelcentrum waar het lekker warm is, op een dakterras en ooks toelen staan.. we noemen het ';de warme plek'. verder mijn eigen achtertuin is ook heel geschikt :P

very drunk driver 20-03-2003 14:29

ik zoek eigenlijk nog een goede plek in tilburg.

wie weet er een

eisen zijn.
je moet kunnen zitten
niet 10 km fietsen.
politie vrij of redelijk vrij
en overdekt

wie weet wat

paco 20-03-2003 15:33

valt best wel op dat er maar bar weinig dudes zijn die thuis mogen smoken, ik mag al jaren thuis blowen... lekker chill muziekje aan vrienden. filmpje... chilll...

moonchild 20-03-2003 20:02

realiteit: gewoon stadhuisplein (eindhoven), politie doet er toch (bijna nooit) iets aan, gaan eerder met je staan kletsen:P of bij een veldje vlakbij school maar daar komen die leraren controleren omdat wij overlast schijnen te veroorzaken :confused:
fantasie: een eigen chill kamertje met goede, bijpassende muziek

Gustav 21-03-2003 10:04

Citaat:

paco schreef op 20-03-2003 @ 16:33:
valt best wel op dat er maar bar weinig dudes zijn die thuis mogen smoken, ik mag al jaren thuis blowen... lekker chill muziekje aan vrienden. filmpje... chilll...
nou, ik weet niet of ik mag choken thuis. Mijn moeder zei ooit: "als je gaat blowen, doe het dan thuis"
Ik blow nu minimaal 2 keer per week thuis, in mijn kamer, op zolder, met vrienden. Zonder dat mijn ouders het weten... Kep een webcam op de trap hangen :)

Maar thuis is echt chill inderdaad, grote waterpijp, toffe film of chille muziek :)

]{ing 21-03-2003 13:36

Citaat:

SecreT-JunkY schreef op 21-03-2003 @ 11:04:
nou, ik weet niet of ik mag choken thuis. Mijn moeder zei ooit: "als je gaat blowen, doe het dan thuis"
Ik blow nu minimaal 2 keer per week thuis, in mijn kamer, op zolder, met vrienden. Zonder dat mijn ouders het weten... Kep een webcam op de trap hangen :)

Maar thuis is echt chill inderdaad, grote waterpijp, toffe film of chille muziek :)

een webcam op je trap? werkt dat? :d
kan ik mijn webcam ook ergens voor gaan misbruiken :p

thuis is chill.. lekker op de bank, waterpijpje erbij, relaxte muziek.. heb de hele winter op deze manier doorgebracht :d

ConnX 21-03-2003 13:45

realiteit:
(koude, natte dagen)
-Tot voor kort buiten, in t bos soms..brrrr...maar tegenwoordig bij vrienden thuis
-Op school
-Blokje om als mn ouders gaan slapen..... relaxxxed

(warme dagen)
-Zoveel mogelijk buiten!! Joints roken doe je in de ZON!
-Op school
-Blokje om als mn ouders gaan slapen..... relaxxxed

Fantasie:
-Festivals (gaat dit jaar ook zeker weer gebeuren)
-Ooit in alle landen ter wereld geblowd hebben.

F!DO D!DO 22-03-2003 11:30

...wierook..sterke, lekkere wierook..
dan ruik je op je kamer niets meer behalve die wierook.

videoband 23-03-2003 09:49

wij hebben zo'n tuincentrum , en daar kraken we altijd zo'n tuinhuisje , vet relax , of we zitten in een auto van een van me maten

ow ja , en dan nemen we radiootje mee , en een hele boodschappentas vol met punica en chips en ammeretto en bier

Blenderhead 23-03-2003 14:57

ik zie het verschil niet tussen een joint in de shop roken of thuis of whatever.....

tis toch neit zo dat je vet gaat trippen of zo omdat je thuis blowt oid?

weer zo'n loos topic

Blenderhead 23-03-2003 14:59

Citaat:

verydrunkdriver schreef op 14-03-2003 @ 19:05:

realiteit
in het park daar komt nooit iemand het is aan de rand van de stad is helemaal vervallen er staan twee flats en een vijver en is tering groot er zit een tennisveld naast en 's avonds is het daar verlicht met van die voetbal veld lampen en kun je dus keigoed draaien. en als de wouten komen je kunt 100 verschillende wegen in ze kunnen je neit pakken

ja.... de wouten zullen je ook meteen arresteren als ze je zien blowen... :rolleyes:

en draaien kan ook in het donker...

Beyoned 23-03-2003 17:21

Citaat:

babsbabe schreef op 20-03-2003 @ 11:39:
wij hebben een plek bij het winkelcentrum waar het lekker warm is, op een dakterras en ooks toelen staan.. we noemen het ';de warme plek'. verder mijn eigen achtertuin is ook heel geschikt :P
stoelen neej die staan daar niet hoor babsie :D

Everlong 28-03-2003 08:02

Citaat:

verydrunkdriver schreef op 14-03-2003 @ 19:05:

fantasie.
als je op kamers woont en dan een lekkere bong pakken en lekker blowen. en lekker op de bank of op bed liggen en naar sponge bob square pants kijken met je vrienden. dat is echt mijn drooom

Je hebt helemaal gelijk opzicht :) spongebob heerst als je stoned bent ...

maar even ontopic dus
mijn favo blowplek zijn er eigenlijk heel veel, maar ja ik noem er specifiek 1, want daar zit ik eigenlijk bijna elke avond
dat is een kinderdagverblijf die voor mij en mun vrienden dient als een klimgebouw :) en erop klimmen en smoken! Errug korstig!! (y)

ja en in mijn fantasie .. goh jah .. daar zou ik nog even over moeten nadenken dan

Horror Kitty 29-03-2003 19:51

bos, onder de brug, leegstaande fabriek, strandje (alleen 's nachts is het daar leuk trouwens).

Muizzz 29-03-2003 23:58

realiteit:
warme dagen: stadspark. het is een gewoonte, al mijn vrienden komen daar in de zomer een jointje roken. en nu is de stadsparktijd alweer begonnen :). het strand.
koud: kraakpand, of bij iemand thuis.

fantasie:
op een wolk :)

flipm0 30-03-2003 17:06

eh moon child zit je vaak op het shp?? :)

ik zit r heel vaak :) :p

TiCAL2003 01-04-2003 19:01

met warm weer:
- grasveldje waar ik meestal met vrienden zit
- een van de vele parken in en om het centrum

met kutweer:
- bij een vriend thuis (woont op zichzelf)
- in de Reflex (café waar je mag blowen)

Lepra de Clown 01-04-2003 22:27

op mijn balkon in regen/zonneschijn/hagel/onweer/storm/moesson/ijsel of een andere weersomstandigheid.
in de Haarlemmer Hout of op Terschelling waar dan ook.
overal dus eigenlijk
BOEIE WAAR JE BLOWT.ALS JE MAAR BLOWT!!!

Gustav 02-04-2003 13:08

nice sig :)

btw, vlietlanden in de zomer weer, is groot recreatie plek en dan met de boot van drexz daar heen varen :)

DryGoatAir 02-04-2003 15:48

Realiteit:
Ik woon vlak bij een dijk met een groot voetbalveld waar nooit iemand komt, das een mooie plek. Of in Rotterdam als ik net gehaald heb in een steegje ofzo. Maar alleen afgelegen plekken waar bijna niemand komt. :cool:

Fantasie:
Met een dikke bong thuis onder het eten €25,- aan AK47 smoken. Dat lijkt me volop erg. :D

DryGoatAir 02-04-2003 15:50

Ow jah, als ik al wat op heb ga ik ook met een vriend van mij met mooi weer, als alle kindertjes buitenspelen en de moeders erbij staan, in een wijk rondlopen met een dikke pit in onze bek. :D :D :D

R 02-04-2003 15:52

Gewoon, chill thuis op bed.. of zelfs als je wakker word IN bed, vriendin erbij..
Onder de douche is ook leuk, toch schatje :D

Punkygirl 02-04-2003 15:54

Zeker weten!!!

Hmm is alleen jammer dat die joint zo snel verneukt is onder de douche :P:P

Moeten we volgende keer beter doen ;)

Kussssssss

DryGoatAir 02-04-2003 15:58

Douch lijkt me volop verneukt, moet je de hele tijd blijven staan en als je dan helemaal kaffa bent wordt die hele jonkol nat en shit.

Vraagje:
Is er nog iemand uit de omgeving Capelle aan den IJssel die nog een chillen blow-plekje weet waar weinig politie is en lekker rustig. Het zou fijn zijn als je er ook nog is kon zitten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.