![]() |
tweede keer
Als iemand je afwijst,
durf je het dan nog een tweede maal te proberen? iemand ervaring mee? |
Hangt er vanaf in wat voor bui ik ben....als ik heel vrolijk ben en wat gezopen heb wel....maar als ik diegene echt heel leuk vind durf ik niet op hem af te stappen, sowieso de eerste keer al niet.... :( Als ik alleen maar wat wil voor een avondje blijf ik wel proberen en dan geven ze uiteindelijk wel toe! :D
|
Ik durf het de eerste keer al niet, dus aan mij heb je niks.
|
Nah...ik zou het op zich best proberen, ware het niet dat ze meestal zo duidelijk NEE zeggen dat ik het gewoon op rationele gronden niet meer doe, omdat ik haar niet wil schofferen.
Ik ben niet zo arrogant om te denken 'ze zegt nee maar ze wil ja'. |
soort van ervaring....
moetk er wel ff bij zeggen dat ik nooit begrepen heb why the fuck je je moet schamen als je iemand leuk vind... of het niet moet zeggen... maar ik heb laatst helemaal shake-nt, tegen mn ex gezegd datk niet over hem heen was. Hij had me 4 maanden ervoor gedumpt. Hij vertelde dat t niet zo'n goed idee was om weer te beginnen samen en dat deed best wel ff pijn. Maar nu gaan we gewoon als vrienden met elkaar om: ik heb mn duidelijkheid, weet veel beter watk aan hem heb en kan verder met mn leven weetjewel. dus ja... ik vind dat je gewoon moet zeggen wat je voelt ten alle tijden. what the fuck. daar heb ik alleen maar respect voor, mensen die dat kunnen. |
bij diezelfde persoon: nee
in het algemeen: dan heb ik wel heel veel positieve signalen nodig |
Van afwijzen is bij mij eigenlijk geen sprake. Ik bouw met iemand een vriendschappelijke relatie op en word vanuit die positie verliefd op haar. Zij kent jou goed, jij kent haar goed, een relatie is al dan niet een logisch voortvloeisel hieruit. Het gebeurt of het gebeurt niet.
Het is niet zo dat ik de vraag stel of ze verkering met mij wil ofzo, en dat zij dan met ja of nee gaat antwoorden. Mocht dat al voorkomen, dan doe ik het alleen als het antwoord [edit] minimaal :p [/edit] 99% ja is. |
ehmzz nee zou het denk ik niet durven nee.. heb het nog nooit mee gemaatk overigens
|
ja, ik doe het wel..
als ik echt iemand graag zie, dan geef ik niet rap op en dan ga ik het ook wel nog een tweede keer proberen... |
Nee.. als iemand me afwijst dan vindt ie me blijkbaar niet leuk genoeg. Als ik het dan nog een keer zou proberen, dan gaat ie me echt niet ineens leuker vinden ofzo.
En mocht hij zich bedenken, dan komt ie maar achter mij aan ipv andersom. :) |
Ligt er aan hoe bezopen ik ben en hoe duidelijk het een afwijzing is :D Normaal gesproken ga ik nooit naar iemand toe en word ik dus ook niet afgewezen....
|
T ligt er denk ik ook aan op wat voor manier hij / zij je afwijst. Is het echt heel duidelijk nee of kun je er nog aan twijfelen.
Als ik iemand echt heel leuk vind zou ik het denk ik wel proberen. Maar dan ligt t natuurlijk wel aan de situatien en hoe goed je die persoon kent. |
Nee, zeker niet, als ze nu eenmaal nee heeft gezegd blijft dat ook zo. Nee is iig wel duidelijk :(
|
en als ze zegt van: "nu niet, maar misschien later...."
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |