![]() |
Vinden jullie een dikke of een dunne kont geiler voor een meid?
En dan bedoel ik niet zo'n "fat ass" maar wel redelijk wat vlees, een bolle kont. Of vinden jullie een smal, dun kontje opwindender bij een meid?
|
ligt eraan als ze mooi gevormd zijn beide maar zo'n ass met bovenaan niks en oderaan een biefstuk ofzo vinnik niks andersom trouwens ook nie
|
Liever wel wat vlees ja :D!
|
je moet wel iets te pakken hebben:D maar echt van die handvaten hoeft ook weer niet :eek: (als er maar vorm en stevigheid in zit :D)
|
Een lekkere, gevulde kont waar je handafdruk nog ff op blijft staan als je haar een pets gegeven hebt :)
|
Liever niet zo'n dunne kont. Gewoon een volle kont met beetje brede heupen. Gewoon vrouwelijk dus :)
|
Zo eentje waar ik heerlijk in kan bijten :D ;)
verders vind ik echt duidelijk zichtbare vetophoping in de billen niet bepaald mooi, ik blij dat ik altijd op meiden met een 'mooi kontje' val :) ;) |
Kan me geen kont schelen. :D
Manuzhai |
Citaat:
|
kweenie
geiler ik geil niet op kontjes eigenlijk nauwelijks... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik houd er van als het kontje goed staat in relatie met de rest van he lichaam. Niet dat je zo een slanke den hebt die een dikke reet heeft, dan is het echt superlelijk, maar als ze slank is dan hoort een smal klein konjte daarbij. Dus als je van dikke konten houd houd je ook meteen van dikkere vrouwen, en als je van kleine kontjes houd houd je van slankere vrouwen.
Ikzelf geniet van strakke kleine kontjes. |
Citaat:
|
Mwah..het verschilt natuurlijk heel erg per meisje, of het een beetje 'in verhouding' is...
Een mooie, bolle kont is natuurlijk vanuit de puur natuurlijke lusten gezien wel mooier (lees: vruchtbaarder?) maar ik ken ook meisjes die echt heel slank zijn, met dus ook een 'strak' kontje, maar wat óók ontzettend mooi is. Het verschilt heel erg, ik heb niet echt een voorkeur iig. |
Maakt totaal niet uit voor mij, een kont is een kont.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |