![]() |
ontgroent... hoe oud?
yeah tell
|
en wat heeft dat met L&R te maken :confused: ? Of mis ik iets?
|
Citaat:
|
zoenen dus... k ben 14 ok
|
18, Maar ik ben dan ook een onhandelbare aap :D
|
Citaat:
14 jah...geloof ik ;) |
Citaat:
om antwoord te geven op je vraag; 14 lentes jong |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
What's this world coming to... |
16 :), nahja 15.. toch wel
|
ontgroening gebeurd toch als je gaat studeren :confused: Das ook heel leuk trouwens :D (y)
Maar ja......bij mijn eerste echte intieme en betekenisvolle zoen was ik 14 |
Citaat:
|
Citaat:
|
15 :)
|
12 :o
|
Citaat:
.. Maar het schijnt dat dit nog even zal duren :d |
Mhh moek ff nadenken hor...12 was ik geloof ik
En ik was 14 toen ik met mijn ex vriend naar bed ging Nu zie ik pas in hoe vroeg dat eigenlijk is (geen spijt van hor maar als ik de tijd kon terug draaien............had ik t niet gedaan denk ik weeknie.... :( naja boeie |
Ik was bijna 17
|
net 16
|
Hm, veertien geloof ik.
|
net 13
|
Ik was 16 meen ik, best laat.
|
14 geen succes maar daar gaat t nu niet over :D
|
16
|
Citaat:
|
15
|
Citaat:
Dan denk je ook van, damn....wat hebben jullie allemaal al uitegspookt dan. Maar ja joh....die relaties stellen toch ook niks voor allemaal :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe.. dude.. zag btw dat ik gwoon maar 7 daagjes ouder dan jou ben.. hehe (ff info gecheckt):D |
Citaat:
|
15 en een half :p
|
15
|
Citaat:
maar we wijken hier helemaal van het topicje af.. dus ehmzz anders ff adden ofzo, is wat handiger praten evt?! :) |
ach ja, waarom niet. ik zal je even bij msn toevoegen. Ik ga nu alleen sporten, dus ik spreek je later nog wel :)
|
"zoenen" deed ik vroeger met al mn buurjongetjes waar ik "verliefd op was"...maar een echte zoen, die echt wat betekende heb ik nog nie gehad (ik heb dasn ook nie zoveel geluk in de liefde)
|
I kben niet ontgroend
|
toen 'k voor 't eerst zoende: 16 jaren en 2 weken
|
Citaat:
|
Ben nog groen
|
Negentien. Het wilde rond de gemiddelde leeftijd van 14-15 niet helemaal goed lukken en dan kom je op 'n gegeven moment vanzelf in de cirkel van 'ik wacht met zoenen tot ik een heel speciaal meisje tegenkom'. Je gaat meisjes afwijzen met wie je bést kunt zoenen, en die bést leuk zijn, met het excuus 'ik zoen niet zómaar met iemand'. Eigenlijk wil je dan heel graag, maar je durft gewoon niet omdat je denkt dat je het niet kunt of omdat je al te oud bent en zij al zo ervaren op jonge leeftijd. En dat effect wordt steeds erger naarmate je ouder wordt.
Gelukkig is het allemaal toch nog goedgekomen. |
14...., een maand voor ik 15 werd. Was met zo'n doen/durven/waardheid spelletje. Was nie echt leuk, maar achteraf gezien heb ik dr toch geen spijt van
|
11 :o
|
Citaat:
|
Hm was net 16, dacht altijd dat ik laat was maar dat valt dus wel mee als ik hier zo rondkijk :)
|
Citaat:
Tegenwoordig wordt alles zo breed uitgemeten, daarom krijgen meisjes van 17 die nog nooit gezoend hebben het gevoel dat ze raar en vreemd zijn. En dat is de keerzijde van de medaille van seksuele openheid. |
15
|
16
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |