![]() |
Zadkin Rotterdam
Hallo, ik zit nu in Dordrcht op school op het Da Vinci en ik doe ICT. Nu vind ik dit echt een bagger school. Nu was ik op internet aan t zoeken naar andere ICT scholen en toen kam ik het Zadkin tegen.. Mijn vraag is..Is het Zadkin (ICT dan) goed geregeld, weinig les uitval, nuttige projecten enz..?
Alvast bedankt.. |
mijn vriend zit daar en ja.........over die lesuitval valt weinig te zeggen, aangezien die bijna geen les heeft :S maandag t/m woensdag 8.30 - 11.45 donderdag vrij en vrijdag 8.30 - 14.00
Beetje vaag dus alllemaal. Mijn vriend zelf is blij alstie van Zadkin afkan. Hij heeft zelfs nog overwogen om naar Albeda te gaan, aangezien veel van zijn vrienden daar ICT volgen en het daar wel naar hun zin hebben en tenminste wel les hebben ipv vrij |
Met sommige dingen is Zadkin weer beter en met andere dingen is Albeda weer beter.
Het is maar net wat je belangrijker vind. Zelf zit ik er niet op, maar ik ken wel een aantal mensen die op het MBO ZADKIN zitten en ze hebben het er naar hun zin. (y) |
sluit me bij de vorige aan.
|
Offtopic: ik ben normaal echt niet zo vervelend, maar waarom zegt iedereen Zadkin.. het heet toch Zadkine .. :confused:
|
Citaat:
|
roc zadkine...:D
|
Ik denk dat deze reactie genoeg zegt :p>>
http://forum.fok.nl/showtopic.php/94487/1/999#2857249 (niet van mij hoor) |
Zoek maar eens een MBO school in Rotterdam die niet crimineel is en streeft naar perfectie :eek::D Die heb je amper, maarjaaa...of Albeda nou beter is :S
|
Klinkt lekker :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |