![]() |
Jamai op nummer 1?
Ik gok dat ie op nummer 1 gaat binnenknallen met dat vreselijk lekkere nummer!!! Jamai rulessss!!
Wat denken jullie? Moeten jullie natuurlijk wel meehelpen he door het singletje allemaal te kopen! ;) |
Haha
|
Ga 's dood
|
Jij bent ook niet lief MetalliCat
|
Citaat:
Ik ook hoor ;) |
Nee:(.
Maar t klinkt zo lekker leve Hans Teeuwen(y) |
Hoe kunnen jullie Jamai nou NIET leuk vinden??
Gunnen jullie het hem niet ofzo? :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat nou als de finalisten van Idols KEES en KLAAS heetten? Ze selecteren ook gewoon op naam!:p
|
gers voor hem
|
Citaat:
|
Depends on what you call artists.... als iemand beweert te zingen maar niet kan zingen, dan is die gene geen artiest => slim he:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk je? en als de finalist nu Boudewijn-Kees heette?
|
Citaat:
|
:eek:
|
Was ik zelf nog maar jong en naief en happerig.
|
Citaat:
|
Als je zonder idols jamai op straat zag dacht je: he een pad, nu kom je bijkans klaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke ik vind dat jamai beter kan zingen dan jim hoor... maar daarmee is jim nog geen stofzuiger he
|
Ik zou die Jim best wel willen neuken. Als ik holebi zou zijn... :( Damn deze heterosexualiteit
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.paylesselectrical.co.uk/vacuumcleaner.jpg |
Masturbatie met stofzuiger wordt afgeraden!!
|
Citaat:
|
Jullie denken vast alleen maar aan sex en uiterlijk... luister dan een keer goed naar jamai... supergoed!! beter dan bijvoorbeeld starmaker ofzo..
|
Citaat:
vertel, deel het met ons |
Nou, met vacuum enzo :o
|
Citaat:
En Jamai... Ik heb die hele show Idols niet gekeken, en het enige dat ik er van meegekregen heb, is dat hij een fout brilletje schijnt te hebben. Nou, daarvoor ga ik echt nog geen single van hem kopen hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor die mensen dus niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu ga ik slapen en over Jamai dromen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cHa0s is de baas
|
Misschien zouden jullie het knap kunnen vinden dat hij Idols heeft gewonnen!! Niet iedereen bereikt dat toch zomaar...
en trouwens als jullie het nooit gezien hebben, hoe kunnen jullie dan oordelen? |
Citaat:
En als ze het op TV uit durven zenden, dan betwijfel ik dat het mijn soort muziek is ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |