![]() |
Flight simulator!!
Wat is volgens jullie de beste die jullie ooit gespeeld/gevlogen hebben? Wat is een echte aanrader? Ben op zoek naar ene, niet TE complex, het moet aangenaam blijven, bedankt!
|
Dan zou ik IL-2: Sturmovik eens proberen. Tweede Wereldoorlog, Oostfront, Duitsers, Russen, Finnen en nog wat anderen. Engelsen en Amerikanen komen nauwelijks tot niet aan bod maar bij de Russen kan je wel in wat Ami Lend-Lease vliegtuigen vliegen. Het is vrij realistisch maar je kunt naar believen allerlei opties uitzetten om het meer arcade te maken. Leuk spel, als het goed is ligt er nu sinds een paar dagen ook een soort stand-alone add-on in de winkels, Forgotten Battles genaamd.
|
Il-2 is idd goed.
Als je het meer hebt op hedendaagse vliegtuigen, wacht dan nog ff op Lock-On !!!! |
als je het over een flight sim met passagiersvliegtuigen hebt e.d. zeker weten ms flight simulator 2002
|
Citaat:
waarom is die bestuuring zo verneukt? als je naar boven wilt moet je telens naar boven drukken want anders gaan die flaps weer naar beneden :D wat moet ik er aaan veranderen, Ik heb de demo :D |
A10 Cuba :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U.S. Navy Fighters...
|
Ik heb het spel gedownload van kazaa maar nu zegt hij bij 19%
dat ik tewijnig geheugen heb e men systeem opnieuw moet op starten, weet iemand hoe dat komt? het is wel helemaal vorledig en ook wel de goede denk ik :( Please help me :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |