![]() |
spuiten kreng
sappen der liefde dwalen steeds onrustiger af
druipen op de vloer waarboven we zweven anatomie redefinieert zich plotseling en de architectuur der mens wordt duidelijkheid zachte aanraking van een zacht weefsel loslaten is geen optie meer, gelukkig de wrijving, geen zenuw meer die dat vermijdt bevrijd! bevrijd! schreeuwt mn tong als ik probeer te zwemmen maar helaas jammerlijk verdrink in jou zee van liefde een stotterende schreeuw spuugt woorden uit het boek der genot inderdaad, ik wil niet duiken voor mijn eigen lot vandaag geniet ik van je vrouwelijk ejaculaat |
Ik vind dit maar ENGENGENG
|
waarom :) ?
|
Citaat:
|
:D en jij kent mij!?
|
Hèhè, volgens mij hebben wij hier de Giphart der poëzie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chatten mag niet.
|
Citaat:
|
kom ik weer eens kijken, zie een gedicht met veel replies, dus ik denk mooi gedicht, maar de titel deed al anders vermoeden.
conclusie: ronduit bagger |
Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat jij iets fout doet. Ik vind gewoon niet alle mensen op deze aardbol aardig of leuk. Sommigen irriteren mij, aan anderen erger ik me dood. Erg? Nee toch, is doodnormaal. Dat jij in 1 van die 2 groepen valt, kan jij niets aan doen. Zo ben je gewoon... andere mensen ergeren zich weer aan mij, that's life... |
Als ik het shockerende wegdenk (niet dat het me shockeert, maar zo lijkt het me bedoeld), dan blijft er in mijn ogen niet veel van over ben ik bang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Giphart is dus gewoon echt gaaf en schrijft geweldig... Nou kan ik hier om lachen, maar geweldig, neuh... :) En dus de vergelijking met Giph: no way! *kusje* :) |
Alsof ik me op het niveau van Giphart bevind.
Maar opbouwende/constructieve danwel afkrakende kritiek van enige waarde is me ook niet bepaald opgevallen :rolleyes:. Support your local poet :p. |
Citaat:
Citaat:
XXX |
Alsof Giphart ook maar enigszins niveau vertoont. :rolleyes: .
|
gedicht vind ik aardig, titel vind ik stukken minder...
|
Citaat:
Het gedicht vind ik helemaal niks. |
Citaat:
|
Citaat:
Je noemt het zelf rijmpjes. Er zijn maar weinig woorden die rijmen. Maar ok. Een gedicht hoeft niet te rijmen. Als je schrijft over een onderwerp als deze, dan zou je mooie woorden kunnen gebruiken. Dat heb je niet gedaan. Ik weet niet wat de bedoeling van dit gedicht is, humor? Ik vind het totaal niet humoristisch. Ook niet schokkend. Ik weet echt totaal niet wat dit gedicht goed zou kunnen maken. Ik hoopte eigenlijk op een goed einde. Dat kwam niet en daarna las ik het nog een keer en toen..niks. En, het is niet mijn bedoeling om je 'rijmpjes totaal af te kraken'. |
Citaat:
|
Citaat:
:) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |