![]() |
Ik heb een Virus nodig
Hey dit is michien een rare vraag maar ik zoek een goed virus! Eentje die je hardeschijf wist ofzo. Iemand een id waar ik die kan vinden?
|
Goede virussen worden nauwelijks nog gemaakt. Tegenwoordig zijn het allemaal wormpjes/trojans.
Echte virussen (stealth, MBR, etc) zijn zo zeldzaam als wat. Vroeger (ten tijde van de 80286) hadden we eens een Alpha-virusinfectie. Dat was gewoon leuk zo vervelend als 't virus was. Daar heb ik dan wel weer respect voor -- Zo'n lameass VBScriptje wat je contactbook in OE exploit.. Pf. Ontopic: Kun je niets vinden met Google? D'r moeten vast virushemels zijn. |
Een virus die je hd wist? Geloof niet dat die bestaan ;)
Waar heb je 'm voor nodig? |
er zijn meer dan genoeg sites met gigantisch veel virussen... genoeg keuze lijkt mij :)
|
'Write zeros to disk' en klaar. Heb je geen virus voor nodig. Als je iemand wilt etteren neem dan een hamer mee en beuk 'ns flink ermee op z'n computer ;)
|
ik vind dat je geen virus zou moeten gebruiken tenzij je 't zelf gemaakt hebt. mensen die virussen/trojans/... van anderen gebruiken zijn gewoon zielige scriptkiddies. dat zijn de eikeltjes die hackers een slechte naam geven.
om een harde schijf te wissen heb je trouwens geen virus nodig. kan je ook zonder doen. (en nee ik ga niet uitleggen hoe aangezien je meer dan waarschijnlijk iemand z'n comp wilt verkloten) |
dat is tog niet zo moelijk, je kan het in batch maken, of in vb, dat ie een hd format :confused:
|
Stuur een mailtje naar het Symantec Service Centre of je even in hun collectie mag neuzen. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Probeer eens Format C:
Is je HD ook leeg (y) |
hehehe
een .bat schrijfen die hij moet openen met daarin de comandline voor een format :D dan maar hopen dat hij j drukt :D tsjernobylvirus heeft ooit m'n pc flink opgefuckt.. hdd leeg etc.. is wel een goeie |
en ik heb van die virussen allemaal geen last, geen windows :)
(ja ik weet dat er linux virussen zijn maar niet die hier genoemd worden) |
Citaat:
|
Schrijf gewoon een NT-service met een onopvallende naam en zorg ervoor dat je die meegeeft met een andere applicatie, zodat hij met Administrator rechten wordt geinstalleerd.
Laat hem dan nog een paar daagjes slapen, voordat hij bij het booten voor een BSOD zorgt en de machine naar de filistijnen helpt :) Zoiets heb je zo gedaan :o *doet zelf zulke lame dingen al lang niet meer* |
Ik kwam laatst op m'n computer een of ander archaisch Win95 virus tegen, die kon niet eens schade aanrichten op NTFS-schijven :D
|
Citaat:
|
Is een griepvirus ook goed ?? SNOTTER !!!
|
met een beetje programmeerkennis kan je dat ook in VB
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |