![]() |
Storm in mijn hoofd REACTIES!!!!
Storm in mijn hoofd
Storm in mijn hoofd Bladeren vliegen kriskras door elkaar als gedachten Storm in mijn hoofd Gedachten in de mist kriskras door elkaar als sneeuwvlokken Langzaam sneeuwt het dicht Ik vind het zelf een heel slecht gedicht. *schaam* Ik hoop dat jullie er wel uit kunnen begrijpen wat ik bedoel. Willen jullie mij alsjeblieft vertellen wat jullie ervan vinden, want ik vind hem eigenlijk superslecht. |
zouden jullie alsjeblieft jullie meningen willen geven. zou ik heel erg op prijs stellen?
|
Storm in mijn hoofd Bladeren vliegen kriskras door elkaar Als mijn gedachten Storm in mijn hoofd Gedachten in de mist kriskras door elkaar Als sneeuwvlokken Een steeds vager wordend zicht En langzaam Sneeuwt Het Dicht Geen slecht gedicht, ik heb ''m wat veranderd zoals je ziet..... Wel herkenbaar, wat je schrijft, eenvoudig. liefs, Mariamne |
hij's nie slecht, wel simpel
:-) blijven oefenen (doek ook nog steeds hehe) ('t helpt alleen zo weinig) (maar mijn "meesterwerk" gaat binnenkort komen) |
Ik vind de regelindeling niet logisch, maar kan ook zijn dat ik de gedachte erachter, als die er is, niet vat.
|
koud gedicht, de vreselijkste jaargetijden.
wel goed, hoor. ik krijg het er koud van. maar je bedoeling is heel duidelijk. |
dank jullie wel allemaal voor jullie reacties ben er heel blij mee,
vooral die van jou, mariamne, thx ;) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |