![]() |
Bij gebrek aan seks --> snoepen?
Ik heb wel eens gehoord dat mensen die vrijgezel zijn of gewoon niet genoeg aan hun 'trekken' komen meer gaan snoepen.
Dit zou komen door overproductie van speeksel die op deze manier ontstaat. Hebben jullie hier ervaring mee? (Ik sinds kort wel, alleen los ik die speekseloverproductie niet op door veel te gaan eten. :o) Natuurlijk let je daar niet op, maar je hebt vast wel een idee: eet je meer als je vrijgezel bent of als je een actieve relatie hebt? (ik verveel me inderdaad :o) |
Snoep roeleert!!!!
|
Ik snoep helemaal niet, omdat ik tegen suiker ben, tegen het nemen van al te veel lekkere dingen en omdat het teveel calorieën verschaft. Ik ben al mijn hele leven vrijgezel, maar ik masturbeer gewoon. Helpt ook toch?
|
als je papiertjes van bierflesjes trekt ben je seksueel gefrustreerd
|
Hmm nee, bij gebrek aan seks ga ik masturberen, niet snoepen. Snoepen doe ik bij gebrek aan lekkere-smaak-in-m'n-mond, maar ik hou niet zo van snoep, dus dan wordt 't toch eerder fruit of koek oid.
|
Chocola schijnt een hele goede sexvervanger te zijn (ooit ergens gelezen)
|
Even voor de duidelijkheid: onder seks valt ook masturberen. :) Maar het is natuurlijk geen handige vraag als jullie nog nooit aan onthouding hebben gedaan (een periode waar ik dus middenin zit :D), en dit forum zit natuurlijk vol geile mensen.. :p *denkt voortaan na voor hij een topic opent*
Of is er misschien toch nog hoop? |
Niet masturberen? Dan word ik gek man!
|
Citaat:
|
Citaat:
(ja, ik verveel me ook, ja) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eet en snoep altijd (belachelijk) veel :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |