![]() |
Tip topic
Hier kan je dus tips plaatsen.... :rolleyes:
Logischerwijs begin ik met: DJ Muggs, de DJ en producer van Cypress Hill, heeft nou een solo album uit (Dust) en het is niet echt wat je zou verwachten, nogal triphop achtig met psychedelische invloeden, erg koel iig ! (als je een vergelijking wil, het doet soms een beetje aan Massive attack denken, maar mijn kennis op dat gebied is verder niet echt uitgebreid... Satellite7, winnaars van de grote prijs van Nederland (misschien kent iedereen het dus al) maar ik zag ze laatst live en vond het erg cool, deed mij persoonlijk een beetje denken aan GYBE, Tool en Placebo, maar verwacht geen kloon van die bands... Ik heb na het optreden ook de cd maar gekocht (systems for development of your own choice), en tot mijn grote verbazing is hebben ze bijna geen electrische gitaar gebruikt..alleen maar akoestische...die hadden ze bij het optreden niet eens bij zich... Vind de cd wel een beetje tegenvallen vergeleken met het optreden, maar toch goed. In ieder geval de moeite ward om eens live te bekijken... |
Helaas, je bent net te laat voor m'n esem-tip ;)
|
Ja ik zie t... nou ja volgende keer beter :)
Kheb trouwens een paar nummers op de site geluisterd (nou ja geen hele nummers) maar is niet echt helemaal mijn ding, maar ik ga binnenkort wel wat hele nummers downen... |
ik heb een idee. Als we nou eens een topic maken die heet: de tip van de week!
Ik maak iedere week een poll met alle tips van de hele week. Hoeven niet perse bands te zijn, maar ook nummers ofzo. Iedereen kan dan stemmen. Lijkt me gewoon leuk. Wat denken jullie ervan. |
Citaat:
mijn tip is always: The Postman Syndrome |
Citaat:
|
Op zich kan je het in ieder geval proberen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- open venster - til computer op - loop naar raam - laat computer vallen fixed ;) |
lungworm: electronic corpse music uit engeland.
http://www.mkultrasound.pwp.blueyond...ages/home.html |
Employer, Employee
grind met hardcore en af en toe emo invloeden. check: The Devouring Nil or the Nile op mp3.com jnieuwelaar: wel goed plan! |
|
Citaat:
Ik zou er alleen aan toevoegen dat je je tip ergens moet uploaden en je een link moet plaatsen zodat iedereen 't makkelijk kan downloaden/luisteren. (y) |
Citaat:
|
Dan typen we erbij dat je na 24 uur de MP3tjes moet verwijderen?
|
servetje erbij?
|
koop ff vlug de oor, tot woensdag ofzo zit oorgasm12 erbij. mooi albumpje met vele tips. oa dj muggs, hell is for heroes, guano apes, massive attack. en de rest is ook de moeite waard en dat voor maar 3.65euro met een prachtblad! wat wil je nog meer?
|
De OOR zuigt heel erg zwaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |