![]() |
zelf gitaar spelen aanleren.....een paar goeie inet adressen daarvoor
Nou, ik heb net gebeld voor de gitaar lessen en dat zit dus echt helemaal vol. Ik sta op de wachtlijst, maar voor september ben ik in ieder geval niet aan de beurt (n)
Daar heb ik dus echt geen zin in, om op te wachten dus ik ga het me lekker zelf aan leren hoor. Maar weten jullie een paar goeie adresjes waar goed uitgelegd staat hoe je moet gitaar spelen. Het probleem is dat ik er echt 0,0 van af weet. Ik weet nog net dat je 6 snaren hebt, en dat je een gitaar met je handen bespeeld maar daar houd het wel bij op. Dus ik moet wel even een goede uitleg op inet vinden, zodat ik weet hoe ik die gitaar het beste vast kan pakken, en alles over de noten, en weet ik wat allemaal. Dar zijn toch vast wel wat adresjes van??? (liefst natuurlijk in het nederlands ajb) |
www.gitaarnet.nl staan een aantal best handige lessen, en je kan ook op het forum zoeken, daar staan ook nog een paar goede sites...
|
Op mxtabs staan nog wel wat goede gitaarlessen. Voor zowel beginners als voor meer gevorderde.
Deze site dus |
Citaat:
|
Doe es gewoon in één topic
|
|
Citaat:
Ik ga trouwens aanstaande dinsdag bij Feedback in rotterdam een gitaar kopen (y) :) |
www.olga.net voor al uw lessen en tabs.
|
Citaat:
Je kunt daar ook leuke accoordprogrammaatjes downloaden waar je alle accoorden kunt vinden. Als je dat doet en een paar tabs uitprint, gaat het zo wel een beetje vanzelf, eigenlijk is dat (in het begin) alles wat je nodig hebt, wat accoorden en wat tabs. |
Een gitaar is misschien ook wel handig :P
|
Citaat:
Jaaa ey :-) aso :P ik wil ook een nieuwe.... |
Citaat:
Wat speel jij eigenlijk. akoestisch of elektrisch? of allebei :) |
Citaat:
Keb je ff toegevoegd aan msn! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |