![]() |
Wie is er hier ziek?
Halleuu, ik zit nu met hoge koorts achter de computer (zit me rot te zweten). Verder last van mn keel en snotterig en ik proef niks.
Wie is er hier ook ziek of ben ik de enige die met dit mooie weer ziek thuis op bed ligt voor het grootste gedeelte van de dag? Iemand nog tips om mijn ziek-zijn-tijd nog enigzins leuk door te komen? |
Je bed in dan!
|
ga nu je bed in!! :p laat iemand thee maken met honing
als je hoofdpijn hebt, paracetamol en dan gaan slapen. beterschap! |
Citaat:
|
Gelukkig niet.
Beterschap! :) |
Citaat:
Als je er tegen kan, lezen.. (krijg er altijd hoofdpijn van, maar goed) En anders gewoon zoveel mogelijk rusten, is 't ook het snelst over. Beterschap! |
of even lecker douchen ofzo...
|
alleen verkouden
|
had ik vorige week. Zondag voelde ik me een beetje ziek en wa zo stom om gewoon naar de bios te gaan, waardoor ik me maandag helemaal beroerd voelde, maar gelukkig was het na 2 dagen alweer over, nu ben ik alleen nog een klein beetje verkouden.
|
Ja, download gewoon Speedcore met minimaal 250 Beats per minute. Dan ff knipperende shit opzetten met veel kleuren en veel dingen die bewegen. En heel vet vette zoute dingen eten. Dan raad ik je aan om de vertaling van de finse taal te lezen en een paar stukken tekst te lezen over Nanotechnologie
Maar je kan ook natuurlijk je bed in ;) |
alleen koppijn
|
Dit is meer een kantine-topic..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |