![]() |
Wat vind jij de lekkerste pizza?
Ik vind een pizza Hawai wel lekker, omdat de ananas wel iets fris heeft naast de hartige kaas en vlees. Ook vind ik 'prosciutto e funghi', ham en champignons, erg lekker.
|
Naja, zo'n bodem met tomatensaus en champignons!
Kan iemand mij, veganist, meer tips verschaffen? :) |
ik vind hawai ook het lekkerst. margharita is ook heel erg te eten
*krijgt nu al trek* :) |
kipsate pizza
Alleen die van gister gaf me buikpijn |
Pizza hawai,
Of pizza tutti frutti met allemaal verschillende soorten fruit of pizza banaan (idd met banaan) of iets met appel, spek en creme fraische (heb ik wel eens in Frankrijk gegeten) Voor vegetariers: sommige pizza hawai's zijn zonder ham, pizza tutti frutti is ook zonder vlees of pizza met groente is ook vaak zonder vlees en als je wel vis eet maar geen vlees: pizza met zalm, met zeevruchten, met paling of met ansjovis. |
In elk geval eentje van een goede Italiaan, niet van Domino's of New York of zoiets.
Dan het liefste eentje met vis. Bij ons zit een Italiaan waar je ook een heel lekkere kunt eten met kappertjes, garnalen en knoflook. Zelf pizza bakken is trouwens ook leuk. |
Citaat:
|
Wat ik vroeger lekker vond:
Brink Express pizza, das bij mij in de buurt. Dan met tomaat, kaas, ham en salami! Zalig! Of de iglo pizza margharita van 2,49, daar dan dikke plakken kaas overheen en ham, zalllllligggggggggg |
een Turkse pizza!!!
|
Pizza Tricolore!
|
ik neem altijd al tonno (voor pizza's als we ze zelf in de oven doen), uberlekker!
als we bestellen ook meestal een vispizza maar daar weet ik ff geen namen van Vispizza's zijn de man! :cool: |
Pizza Hawai vind ik ook het lekkerst en anders een gewone bolognaise :)
|
een willekeurige pizza en dan nog heel veel extra kaas dr over :D
|
pizza met ananas is altijd lekker
en met banaan heb ik laatst ook es gehad, is ook lekker (y) |
Citaat:
pizza alllaa pepperoni! :D |
Hawai en Shoarma! (y)
|
Citaat:
|
Hawaii iig,
en ik heb ooit in Frankrijk een pizza gehad met gewoon tomaattroep enzo, en een rauw ei.. zoooooooo lekker :| |
big american california
dat is die met tonijn en ui, erg lekker en van de hema de pizza met spekjes, uit en geitenkaas...ze zijn alleen zo klein :( |
De simpelste en gelijk de lekkerste: pizza margaritha damn die is lekker, maar dan moet t wel diegene van de sanders zijn met nog van die italiaanse kaas van de sanders erbij op:D
xxxxxdelal |
quatro stagionni ofzo
of gewoon van die diepvriespizza's en dan zelf d'r een hoop paprika en kaas opgooien (y) |
Een pizza margeritha, ik heb in Rome de lekkerste pizza margeritha gegeten ever. Ben ff de naam van het restaurantje kwijt, iets van Nachten in Rome of zo (maar dan in t Italiaans).
|
Hawai en Turkse pizza
|
khou wel van 'Amerikaanse' pizza's:
Dr. Oetker Big American Texas New York Pizza Barbeque Bacon Beef Deep Pan |
Ik neem altijd een pizza Margherita. :)
|
Montanara (y)
|
quatro formagi, echt top, alleen bij de laatste stukken gaat de kaas een beetje stollen en dan wordt het ranzig, ik eet namelijk erg langzaam.
|
Dr Oetker Big American Pizza Hawai
|
pizza Margherita (y) (y)
|
Pizza Hawaii, zonder ham
|
Ik vind "pizza ristorante" het lekkerste...(keb geen id van welk merk die is, maar hij is lekker) :D
|
Pizza Hawaii is zekersteweten de allerlekkerste pizza (vooral die van de Lidl)!
|
Tonno
Margerita Iets met groente |
Margherita, turkse pizza's
|
Citaat:
Ik vind veel pizza's wel lekker. Zolang er maar geen vies spul op zit (denk aan:vlees (ham wel), champignons, vis en groente) Dusse vaak lus ik Hawai, magarita en tropicana wel :) of magarita met ham (ben de naam kwijt). |
Pizza Hawaii
|
Zijn er ook pizza's zonder kaas, die wel lekker smaken? Want ik heb wel eens een pizza besteld, en gevraagd of ze de kaas er af wilden laten, maar dat was niet zo lekker.. erg droog enzo..
|
Zoveel :o
Ik kan niet kiezen. |
Ik vind pizza van de pizzaria zelf trouwens altijd nog het lekkerst, bij veel diepvries pizza's heb je zo'n dikke weke bodem en daar houd ik niet zo van.
Nee, dan maar steenovenpizza's of van de pizza man zelf dus. |
Ik vind alle pizza's wel lekker geloof ik :o
Maar eh de lekkerste: salami, mjam :) |
Pizza carbonara, lekker met vlees :D
|
quatro stagioni en calzone (wel van de pizzeria dan)
|
diepvries: Iglo-Venetiana
pizzatent Donatello's in nijmegen: quattro di carne |
Citaat:
|
prosciutto e funghi
jaja |
hawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawai hawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawai hawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawai hawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawai hawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawaihawai
|
hawai
|
margherita of hawai
|
Van de pizzaria: Calzone (zo'n dichtgeklapte) en Cippola (een margaritha met heel veel uien)
Uit de diepvries: Ristorante Mozarella en Houtoven pizza's |
Calzone, salame en HawaI
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |