![]() |
Wat is jouw laatste aanwinst? VI
nou?
|
Een bus deo, ik begon te stinken.
|
Bloemetjes laarzen van Dick Boons met punt, zonder hak.
Zwarte laarzen van Bronx (in de uitverkoop, voor je weet maar nooit!) Kort spijkerrokje van GapStar (om mijn spijkerrokjes verzameling uit te breiden) |
Maglite Mini, vorige ben ik al 2 jaar kwijt :(
2x kaartje voor het Open Podium (donderdag&vrijdag) ;) En eten+drinken Vodafone opwaardeerkaartje voor mijn moeder 20 cd recordables |
Citaat:
ik heb vandaag een gucci zonnebril gekocht:) |
Citaat:
|
chocola, sigaretten, drop *god ik leef gezond :|*
roze map zwarte pantykousjes met roze hartjes kaartje voor Punica *wouw vliefd op die muziek* |
Die bloemetjeslaarzen klinken cool, plaatje?
Mijn aanwinsten: sigaretten (het zal ook eens niet) dvd van Huit femmes Haarlak Antiklit Bollywoodkaartjes Hele mooie armbandjes Kussensloopjes, rood en gouddraad |
Citaat:
|
Citaat:
Naja 'tzijn van die jarretel dingen, mams heef ze mee genomen, bij de V&D geloof ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Iets baggy donkere spijkerbroek van Carhartt. (Lin, shut it :P )
-Donkerbruin vest met witte accentjes ook van Carhartt -Fel/apart kleurtje blauw shirt van Mecca. (Ha, de kleur blauw uit m'n avatar zie ik net) -Donkerblauw shirt van Vans met donkergele kraag- en mouwranden en zelfde kleur print -Riem van vans. -Diesel Green geurtje -Acda En De Munnick - Naar Huis |
1 retourtje Arnhem met korting á €2,50
1 Mc Chicken 1 Grote frites 1 Mc Shake vanille Ja, het was een nuttig middagje in arnhem (y) |
Bier en tequila, ook.
|
roze afzaktruitje
roze gatentruitje zwart gatentruitje knie-rokje met gekleurde banen uv-armband ringetje voor mn neus the cure - paris (live cdtje) en koffie en eten |
Citaat:
Nouja iig: - 15 kaartjes Open Podium - The Cure - Wish - lange donkerblauwe velours rok - zwart korset - wit zwierig rokje - kanten handschoentjes - zwart vest (50% korting bij de Blue Moon, nog nooit zo ingeslagen) |
- leuk gekleurd strak truitje
- cd van Dead can dance - spel van The house of the dead 3 (voor de x-box) - piercing - een pizzabroodje |
Donkerkleurig spijkerjasje met een lichte washing van Diesel
|
Citaat:
|
-zwarte Dakine rugzak
-een groen, een geelgroen, een oranje en een wit t-shirtje voor 10 piek per stuk :cool: |
Een ongelooflijk gevoel van:
KUT, KUT, KLOTE, TYFUS, TERING, ONGELOOFLIJKE SCHIJTZOOI! GODVERDOMME! WAAROM IS DIT LEVEN TOCH ZO GODVERGETEN ONEERLIJK! Maar verder is alles wel in orde. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
10 Meter S-VHS en audio naar Scart en een splitter voor de audio-stekkertjes.
|
Een Paco reep melk(0,26 €)
|
mag laarzen (ik uitgezocht, me vriend gekocht :rolleyes: ) en zwart witte adidasjes
owneej heb als laatste een merci chocoladedoos voor me schoonmoeder gekocht! |
Een polo van State of Art.
|
Een Diesel Rivec Jeans :)
|
Citaat:
mijn laatste aanwinst waren kledinghangers:D ja ja heel interessant;) |
|
grote tekenmap en net zo groot papier
|
2 tosti's
1 broodje kroket 1 extran (oranje) 2 biertjes op de hockeyclub :p |
kaartje voor de Tefaf
werkend toetsenbord en een cadeautje voor mijn ouders |
blauwe plekken van ska-p :o
|
veel te veel :(
*lange zwarte jurk, beetje vleermuismouwen en onderaan ook zoiets *zwarte wijde broek met linten (die ik ook al in het roze had) *zwart truitje met engelige mouwtjes *zwart corset *zwart/groen gestreept zondermouwentruitje *regenboogjes teensokken (y) *regenboogjesriem *witte korte onderrok *oorbellen (bloemetjes)} *een geweldige lange oranje rok die ik bij mn oma vond + onderrok |
fluffy beenwarmers:
- http://www.mybegin.nl/photos/getfile/?file=15772 -cd van in extremo -oogschaduw -zwart/geel gestreepte panty's -lakbustier, achterkant open met allerlei gespjes en bandjes *moeilijk uit te legge* -een monsterlijke lolly van de jamin *heeft bijna op* :) |
Hoeveel ijsberen gaan in zo'n beenwarmer?
|
Citaat:
|
Sorry, maar die harige beenwarmes vind ik zo ontzettend lelijk. Twee vriendinnen van me hebben ze ook, echt vreselijk...
Zwart-geel gestreepte panty is wel goed, heb ik zelf ook... :D |
Citaat:
|
Kaartje ska-p en de daarbij behorende blauwe plekken :D
Gebreide/gehaakte lange rok met gekleurde banen rood/gee/blauw Undersized t-shirt, geen girlie maar ook geen t-shirt, met een vage reclame tekst erop uit het jaar nul. Spijkerrokje met stukje wit kant aan de onderkant Pakje luckies |
2 plooirokjes, een bordeaurode en een blauwe
een cosmo een paar lollys |
oorbellen
een zwarte dummy |
een non stop fietstoch van 5 uur lang :'(
|
t-shirt van Reebok oid...bij de V&D gekocht iig
|
rood badstof rokje + verkoudheid
|
keelpijn
veel slaaptekort (yeah,van kwart na 9 's avonds tot half 6 's morgens fietsen en om half 9 opstaan (y) snee in lip |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |