![]() |
second hand smoke
kbeb ergens gehoord dat iemand high werd van uitgeademde rook van een joint of zo... kweet niet precies hoe t ging maar kan je stoned worden door bij iemand te zitten die smoort zonder zelf een trek te nemen???? :eek:
|
Passief blowen. Hm. Leuk punt. Geen idee trouwens.
Volgens mij werkt dat niet, maar je weet het maar nooit. |
Ja, dat is mogelijk. :eek:
|
Zou kunnen, zeker in een kleine afgesloten ruimte (auto, tentje).
Verder is het natuurlijk de naam van een Sublime-album en dus is het sowieso een goede zaak! |
duh kan dat, neem maar de hele avond shotjes.... je neemt geen hijs maar ik weet zeker dat je van de kaart bent :)
|
Citaat:
|
eehm lachkicks??? Ze lachen je gewoon uit als je stoned bent ;)
|
lol :D
|
Citaat:
|
mwoehaha.. LOL :D
|
Ken iemand die nog nooit heeft geblowd, maar een keer in een kleine kamer zat waar 10 man zaten te garen. Toen was ze dus wel stoned enz. :D
dus het kan ! |
wij zaten eerst vaak bij jonosh buiten te blowen, en van sommige mensen die er een tijdje bij zaten en niet meeblowden konden we de effecten van thc toch behoorlijk goed waarnemen
|
je kunt ook stoned worden alleen dan moet de rest ontzettend veel blowen om door second hand smoke stoned te raken. de meeste thc zit in je longen en nog maar een klein beetje in de lucht. je moet in een kleine ruimte zitten en dan zou het lukken
*rent weg en neemt zijn pijp mee en gaat gelijk proberen* |
Hmz.... n (oog) vriend van mij opperde laatst om in een kast te gaan zitten bij hem in t gebouw (kantorencomplex antikraak).
De buurjongen had em getipt dat t daar leuk blowen was :D Vanavond es proberen.... |
Tuurlijk kan dat, gewoon uitademen in iemands bek en die inhaleert dat.
|
ben ik de enige die bij deze topic naam aan Rodney Mullen denkt?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |