![]() |
Wacken Open Air 2003
Wie gaat er heen?
Wat is je motivatie? Er komen een paar GENIALE bands o.a. Iced Earth Stratovarius Gamma Ray Vader Nile Soilwork In Flames en nog wat van die geweldig brute bands :p 3 dagen lang BRUTE metal voor 55 Euro Ik was van plan te gaan, TOT m'n moeder het een tof idee vond om 3 weken in Spanje te gaan liggen (n) |
ik ga wel
er moeten alleen meer brute bands komen, net als vorig jaar |
Citaat:
Iced Earth Blind Guardian Sonata Arctica en dan heb je wat mij betreft de 3 bruutste power metal bands |
A.O.K.
BrainStorm Iron Savior Blackened Freedom Call Galadriel Grave Digger Mago de Oz Napalm Death Primal Fear Rage Soilwork Stormhammer Subway to Sally Tankard White Skull die bands komen naar Blind Guardian Open Air 2003 Dat is 2 dagen feest met natuurlijk ook Blind Guardian :) |
ANCIENT RITES
ASSASSIN DARK ANGEL DEW -SCENTED DIAMOND HEAD DIE APOKALYPTISCHEN REITER DISMEMBER EIDOLON EXTREME NOISE TERROR GAMMA RAY HEAVENSHALLBURN ICED EARTH IN FLAMES KATAKLYSM LORDI MALEVOLENT CREATION MASTERPLAN NILE PRIMAL FEAR RAGE RAUNCHY RUNNING WILD SENTENCED SINISTER SINNER SLAYER SOILWORK STRATOVARIUS THE ALMIGHTY PUNCHDRUNK THE CROWN THYRFING VADER VICTORY wat mij betreft goed genoeg :p |
kvin BG maar beuring
sonata is wel ok en iced earth is bruut... ANCIENT RITES DARK ANGEL ICED EARTH IN FLAMES MALEVOLENT CREATION SLAYER STRATOVARIUS ANNIHILATOR |
Citaat:
voor 55 Euro niet duur En dan nog wat minder brute bands erbij maar dude :S Soilwork 0wnd :p en Vader is ook el koel |
soilwork von ik maar beuring live, heb ze nog nooit verder gehoord
en vader ken ik niks van... |
nahsnixvoormij
|
het uberheerscht gewoon
kheb me kaartje al diamond head Running wild stratovarius gamma ray iced earth slayer en ook nog even in flames en masterplan de rest is niet echt de moeite vind ik maar er zijn toch echt wel bands van kaliber |
hehe, stijntje ook nog op inet na het kroegen? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ancient rites
annihilator !! assassin !!!!!!! dark angel !!!!!!!!!!! diamond head die apokalyptischen reiter gamma ray !!!!! iced earth !!!!!!!!!! in flames !! nile ! primal fear rage !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! running wild slayer !!!!!!!!! soilwork !!!!!! stratovarius !!!!!!!!!!! the almighty punchdrunk vader !! |
aanwezig dus :)
|
Ik hou mijn gebit liever in goede staat :rolleyes:
geldgebrek dus :) |
ga werken stuk tuig!
|
Citaat:
|
Citaat:
et is pas over iets van 5 maanden een kreupele doof/stomme hoer krijgt dat geld nog binnen in die tijd |
wij gaan met de fiets (y)
|
ik wil wel.. vooral voor
-Iced Earth -Vader -Nile -thyrfing maarja.. je kan niet alles in de zomer.. dus ik weet het nog niet |
Tuurlijk ga ik.
|
Waarom is dat geintje zo té ver weg? :\
|
niks is te ver
wacken heerscht warsteiner und bratwurst |
GAMMA RAY
ICED EARTH IN FLAMES NILE SLAYER SOILWORK STRATOVARIUS THE CROWN THYRFING VADER :| *blijft huilen*. Ik mot een auto hebben. |
als Moonspell bevestigd word, dan ga ik wel, maar die komen vast niet.....
maar nu ga ik al naar Wâldrock :) Type o Negative Iron Maiden Stratovarius (komt ook op Wacken, maar toch) |
Citaat:
|
maaar de organisatie mag nog wel een handje vol power/heavy metal bands toevoegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klopt waldrock en wacken en graspop here I come :D
|
sukkel
|
Citaat:
|
in het noorden is alles goedkoper zeker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer geen waldrock voor ons dus ;)
|
hehehe
|
Citaat:
geld is een probleem, ik geef veel te veel uit..... |
Dan geef je je geld uit aan iets nuttigs, een weekendje in de modder in een tentje liggen, sochtends eruit gebrandt worden, bier drinken tegen de hoofdpijn bands luisteren met een te hoog aantal decibel waardoor je gehoorbeschadiging oploopt en savonds je lever een verkankering bezorgen bijvoorbeeld..
Das pas nuttig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stijn je MOET ruud je MOET teun je MOET hans je MOET daniel je MOET wie post hier nog meer wel es? |
Ik
|
jamaar jij gaat toch wel
|
Klopt.. maar toch :(
|
maare wacken (y) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |