![]() |
Direct x 9 vraagje
Ik heb pas een spel gekregen dat direct x 9 nodig heeft om te spelen. Maar ik heb gehoord dat direct x 9 nogal voor problemen zorgt. Onderanderen bij unreal 2 en ut 2003. IK weet niet of het waar is. Daarom vraag ik ook of ik deze direct kan downloaden of beter kan wachten op een betere versie van direct x 9.
Alvast bedankt |
ten eerste ff tussendoor welk spel heb je dat directx9 al nodig heeft?
Ik draai nu direct 9 maar idd als je videokaart het niet ondersteund kunnen er probleempjes tegen komen. Eerst hab ik een gf2 TI met directx 9 toen ik c&c generals ging spelen haperde vreselijk maar als ik het met de zelfde kaart en spel met directx 8.1 deed werkte het prima Ondertussen heb ik de radeon 9700pro en nu heb ik nergen meer problemen mee. |
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en hier ook nooit last van gehad. Lijkt me sterk.
|
Mijn Ti4200 doet 't anders prima met DX9.0 en die ondersteunt ook niet alle DX9.0 features. Ik denk niet of dat de oorzaak is van problemen, mochten die er zijn.
Maar goed, waarom probeer je 't niet gewoon topicstarter? Werkt 't niet dan zet je gewoon 8.1 er weer op, lijkt me geen probleem :) |
Oke zal het eens proberen. Alleen als ik terug moet, moet ik dan een format c: doen of is er een andere mogelijkheid om direct x 8.1 er terug op te zetten.
Trouwens nog bedankt voor de tips Edit: Het is voor spel vietnam line of sight. |
als je winXP hebt en systeemherstel aan hebt staan voor je bootstation, dan kan je zonder risico's upgraden naar DX9.0. werkt het niet, dan kan je een herstelpunt terugzetten waar je nog DX8.1 had
|
en wat als je geen herstelpunt had gemaakt? :D
|
Dan kun je altijd nog teruggaan naar DirectX 8 voor zover ik weet.
Koen: GF4 Ti-series is toch gewoon DX 8.1? Alleen NV30 en R300 is DirectX 9 voor zover ik weet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |