![]() |
komt het nog goed?
plots gedumpt omdat ze minder verliefd op me was.
Iemand een idee hoe ik haar weer bij me terug kan krijgen? alvast bedankt, Sander |
Weinig kans. Als meisjes zeggen dat ze niet meer zo verliefd op je zijn, dan betekent dat in de praktijk eigenlijk altijd dat ze verliefd zijn geworden op iemand anders.
|
Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het nog goed komt. Als ze echt 'minder verliefd' op je was, zou ze het niet meteen uitmaken en wachten tot ze helemaal niet meer verliefd op je is... |
Citaat:
Als minder verliefd zou worden, dan zou ik eerst een tijdje wachten, om het even aan te zien en geen overhaaste conclusies te trekken. Maar als ik daarnaast ook nog verliefd zou zijn op iemand anders, dan zou ik het veel sneller uitmaken... |
inderdaad.. vrouwen zijn zo doortrapt ja..
echt gemene wezens die je hart als een speelbal gebruiken.. en daarna als souvenir meenemen :o |
Citaat:
en eh Citaat:
Dat 1 iemand dat doet, wil niet zeggen dat alle vrouwen dat doen :p |
Citaat:
|
ik dacht ook meteen dat ze verliefd was op een ander, maar ze verzekerde me dat dit echt niet zo is....
|
Ze hoeft niet per se verliefd te zijn op iemand anders om het uit te maken, dat is onzin. Als ze geen gevoelens meer voor je heeft is dat toch genoeg.
Ik vraag me af waarom er altijd iets achter wordt gezocht als iemand het uitmaakt. Je maakt het jezelf alleen moeilijk op die manier. |
Citaat:
Lijkt me een vreemde reden.. ok, als je niet meer verliefd bent, dat is een goede reden, maar minder verliefd? Vaag.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan legt ze haar eisen te hoog, of ze is nog niet volwassen genoeg om in te zien dat heftige verliefdheid zoals in het begin niet eeuwig duurt.
|
Citaat:
|
minder verliefd of niet, ze heeft het uit gemaakt..
Misschien is ze gewoon helemaal niet meer verliefd, maar noemt zij het minder verliefd.. tja de enige die het weet is zij zelf.. En ik denk niet dat proberen terug te winnen echt zin heeft, tenminste als ik niet meer verliefd ben op een jongen zal ik ook niet snel weer opnieuw verliefd worden op hem. |
Citaat:
Maar uitmaken omdat je 'minder verliefd' bent is toch vaag... dat is iets anders als verliefdheid die overgaat in niets oftewel niet meer verliefd zijn. |
Misschien bedoelde zij met ''de verliefdheid is minder geworden'' dat het veranderde in ''niets''
waarom zou je verdergaan in een relatie als je er niets meer in ziet...? |
Citaat:
I want her back...alsjeblieft help.... |
Citaat:
|
of denk ik nu iets geks?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: