![]() |
Logo vraagje
Ik heb het forum eventjes doorzocht maar er staat nergens een topic over hoe je logo's moet maken dus bij deze ...
M'n vader heeft me praktisch doen beloven dat ik het logo voor z'n bedrijfje ging maken? Nu vraag ik me af hoe je daar in hemelsnaam begint........ Dus als er iemand een ideetje heeft ...... xxx thx xxx |
je moet eerst naar de naam van het bedrijf zien dan rond die letters een logo probere te maken
of wat het bedrijf maakt of doet en daar dan een grappige logo van maken denk ik toch weet het ook niet goed hoor maar ik zou met de letters beginnen |
hmz ja
maar dat is eigenlijk een beetje het probleem wat dat bedrijf doet/gaat doen is die notenmixen en koekjes enzo leveren aan cafés en restaurants (die dingen dat je bij je koffie enzo krijgt dus) |
Denk aan het bedrijf, en schrijf álles op wat je dan te binnen schiet. Op die manier heb je een heleboel steekwoorden, waarmee je iig al een begin hebt. Daarna kies je een aantal van die woorden uit waarvan je denkt, 'die passen het beste bij het bedrijf', en aan de hand van die woorden ga je een beetje schetsen. Uit die schetsen kies je iets, en die ga je uitwerken.
Dat is een manier.. |
Een logo moet het visitekaartje van een bedrijf zijn, m.a.w. het moet de sfeer van het bedrijf en de producten uitstralen, het moet herkenbaar zijn, mensen moeten er een bepaald gevoel bij krijgen.
'er is geen tweede kans voor een eerste indruk' om even te citeren. Weet waar je aan begint, heb je wel eens eerder een logo gemaakt? |
euh nee :)
Ik heb dan ook echt GEEN idee waarom m'n vader het aan mij heeft gevraagd :D het moest vooral simpel blijven ik dacht iets in de aard van een verpakt koekje, met op dat koekje in witte letters de naam binnen een zwart gevulde cirkel ofzo vaag hč?! :D :rolleyes: nuja, sowieso bedankt voor jullie reacties! |
lees deze site eens door; www.identityworks.com
|
Ga 'n cursus volgen.
|
koop een hamster
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |