![]() |
Wat vonden jullie van de 1e x beffen
Ik zelf vond het zeer lekker :) ben denk ik ook 1 van de weinigen grin..
maar had je zo iets van OEI JAM of zo iets van Getver bah jak kots |
:)
Lekker.. Jumm aparte ervaring |
Citaat:
maar ik had meer over het BEFFEN dan gebeft worden schat :) |
ik ook lieverd
|
oei geil :) ok
|
vond de eerste keer niet zo'n suc6, maar nu vind ik het wel leuk en lekker om te doen, als iemand moeite heeft om het te proberen, doe het dan de eerste keer onder de douche of in bad, das veel lekkerder :p
|
Citaat:
|
laat ik het zo zeggen: zij en ik vermaakten ons prima :D en volgens mij vond ze het voor herhaling vatbaar. en ik ook :D was meteen verslaafd zeg maar.
|
Ik vond het leuk.:)
Om te doen ja. |
wel leuk en lekker om te doen.
Vooral achtjes ddraaien werd goed ontvangen. |
ik vond 't wel leuk en lekker :)
|
Citaat:
:D :rolleyes: |
zeker lekker kutje beffe :D
|
It smells like fish, but it tastes like chicken :D
Geintje, ik vond het een heel erg leuke ervaring en m'n vriendin ook :D |
tis dus duidelijk beffe is lekker :)
|
dat het lekker is is onzin het smaakt niet echt sterk ergens naar en je krijgt snel kramp in je mond/tong, leuk is het wel heel leuk zelfs :)
|
Lijkt me heel leuk om te doen, pijpen is grof werk en beffen vereist toch meer preciezie :)
|
Citaat:
Nou sorry hoor maar ik vind beffe dus echt gewoon serieus lekker :) |
Citaat:
Moet zeggen dat het een van mijn favoriete hobbies is, alhoewel het wel vaak gepaard gaat met andere dingen... :D |
Citaat:
Ennuh, eerste x beffen: korte begin was niet lekker...raar maar waar: daarna heb ik (en zij gelukkig ook) genoten! :) En ik geniet er nog elke keer weer van...Ja, tis lekker... :D |
De eerste keer dat ik werd gebeft was heerlijk!! Kan er niet meer over zeggen dan dat :)
Eerste keer beffen moet nog komen, maar lijkt me ook zeer verslavend ;) |
Ik vond het zo ontzettend lekker de eerste keer dat wat geschuur over de grond met mijn penis mijn onderbroek fataal is geworden.
|
beffen roeleert:D:D
ik doe het graag! |
eerste keer beffen, hmmm, allereerste keer beffen was schattig vond ik :)
m'n toenmalige vriendin zat helemaal zo van: 'mja, als je 't niet wil hoef je 't niet te doen' enzo.. en ik gewoon, langzaam naar beneden werken met m'n tong van buik naar schaamstreek :) )en toen ik eenmaal begon nog ff plagerig van: "weet je 't zeker?" :) en zij zo van: ga nu maar door :)) en, mja... gewoon.. lekker :) niet echt 'n uitgesproken smaak ofzo, maar gewoon machtig om te doen; je ziet zo terwijl je bezig bent 't lichaam van je geliefde voor je die kronkelt van genot, mja geweldig ... gewoon lekker :) (y) |
Citaat:
Wat ik bedoel is dat je met pijpen eigenlijk nooit fout kan zitten, je neemt hem in je mond en je zuigt en likt een beetje, daar kan je nooit mis mee zitten. Maar beffen is toch wel even wat anders, het is zoekwerk en je bent zo dat ene plekje weer kwijt, het is bijna een ambacht. |
Citaat:
(als in 'zuigen' te letterlijk nemen enzo... 'n ex van me had dat :|) |
't is geil.
|
Citaat:
|
Citaat:
(ach, als je 'n beetje kijkt is 't 'doel' bij de vrouw ook gewoon te zien... je hebt alleen meer speelruimte enzo :)) |
het viel me niet tegen. ik had al genoeg verhalen gehoord over hoe vies het wel niet was enzo (8eraf gebleken van iemand die t nog niet eens had gedaan). ik vind t wel voor herhaling vatbaar! reactie meisje is geil.......... mzzl.
|
het moet nog gebeuren voor mij, maar gebruiken jullie wel eens een bef lapje?
|
Een bef .. lapje ? Ik mis zeker iets :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het echt leuk om te doen, maar ja zoals ik in mijn eigen vraag al schreef.... ik krijg op een gegeven moment last van mijn tongriempje..... beetje jammer
|
Hallóóóóhóóóó , wat houdt zo'n beflapje in dan ? :confused:
|
Citaat:
|
:) hebk toch nog is een goeie top geopend :)
|
Citaat:
|
Citaat:
gagagaga :D :D :D |
Citaat:
of andersom *ieieuw* |
Citaat:
|
superrrrrrr was enorm lekker en geil ;)
nu met me huidige dinnetje nog stuk lekkerder :rolleyes: smaakt erg jammieJ ;) |
Citaat:
als het nou een soort holly valance was..:S gagagagagaga |
beetje raar in het begin maar achteraf wel best leuk ja :)
|
Citaat:
Bij haar (DB) zou ik echt verdwalen denk ik. |
Jullie zijn uber lullig mensen een beetje afkraken op hoe ze er uit zien triest hoor.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |