![]() |
lederen veter voor om je nek
Wat vinden jullie daarvan? Voor meisje dan.. Ik heb zo'n ding gekocht maar vraag me af hoe je hem precies moet knopen. Iemand ervaring mee?
Kusje. |
Zo'n sueden dingetje is wel leuk bij bepaalde outfits jah..
volgens mij kan je het best een lange veter dubbel 'vouwen', en dan de twee losse uiteindjes een beetje door de lus van de andere kant frotten. Ok, ik kan het niet zo goed uitleggen :D xxx Kronkel |
Je moet wel zo'n hele lange hebben, 1 keer om je nek heen, en dan aan de voorkant een knoopje..
|
Hè bah, zijn die dingen nou nog niet weg?
|
Lekker strak aantrekken dan weet je vanzelf hoe het iig niet moet...
Kom zeg, je moet wel het verstand van een twee-jarige hebben om NIET te weten hoe dat moet!!! :eek: |
Als ik het wist zou ik het niet vragen heh.. Maar ik vind wel ff uit hoe t zit, heb dat ding net dus..
|
Een veter om je nek?
Ik heb weer een mode-preikel gemist? :s |
Citaat:
|
Dat is al best lang in de mode.
Je moet er gewoon een knoop in leggen! |
ga op een stoel staan, lekker strak aantrekken en het andere end knoop je aan het plafond :rolleyes:
|
Wel een goeie stevige veter kopen anders heb je straks Jackass praktijken.
|
nog nooit gezien eigenlijk :confused:
|
Ik dacht dat toen ik in groep 8 zat die dingen in waren...
|
Citaat:
Nu snap ik het :) Maar dat dedezen ze 10 jaar geleden toch ook al? |
Ik zag gisteren een videoclip van eind jaren '80 waarin die zanger dat ook had :D :D
en dat is geen grapje |
Dan kan je de dame lekker makkelijk vasthouden als je doggy-style bezig bent (y)
|
ik had een leren koord met een phoenix om mn nek eerst altijd, maar die ben ik verloren.
|
Ordinair heur.
|
Je hangt m gewoon om je nek en dan pak je die twee kanten tegelijk en leg je er een knoop in. Dus niet een knoop zoals je in je veters ook legt, maar je draait die twee kanten tegelijk om je vingers heen. Anders staan die koordjes namelijk alle kanten op, dat ziet er niet uit.
|
ik heb ze om mun arm :D stukkie origineler in 3 kleuren das wel vet gewoon 4x eromheen en dan knoopie erin.
massol jacqueline |
ik heb veters altijd in me schoenen :D
|
een schoenveter om je nek kan ook wel mooi staan hoor denk ik
|
zit er niet zo'n papiertjuh bij
tenminste dat zat bij die van mij wel namelijk. Of anders vraag je het in de winkel de mzzl |
mwaaah kvind het nix..beetje te texas-achtig
|
Ik heb geen lederen veter maar wel een lederen prikkeldraad band hehe.
|
Oh ja, dat was drie jaar geleden hip ja. Ik was het alweer vergeten :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier in amsterdam stamt dat al uit groep 8 ;) :p |
Citaat:
:rolleyes: |
Jezus misschien moet er voor de hersenlozen een gebruiksaanwijzing bij zo'n 'veter voor om je nek' :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
platte knoop?
|
Citaat:
:D |
lijkt me niet zo ingewikkeld :rolleyes:
|
Citaat:
|
het staat leuk maar daar is ook alles mee gezegd
|
Citaat: