![]() |
:)
fragmentarisch prozarisch exemplarisch
gerief van den zotten feitjes die feitelijk niet kloppen paradoxaal en bekrompen wees eens lief en doorgrond dan de aard van het beestje die waanzin dreef je tot stommiteiten die je nog altijd doen zweten wie van hen is nog tevreden draken en demonen bevochten verwrongen werkelijkheid beklonken in de lounge der verhevenheid decadentie der poezie ten voeten uit reet 'm open die buik en aanschouw de vruchten van jarenlang fatalisme niets dan surrealisme een flagrant anachronisme ik ben immers niet altijd zelfstandig denkend geweest streel mijn creativiteit, hetgeen is doorzeefd door kogels der hooghartigheid verenig een ieder in deze laffe strijd verbaal zulen we zegevieren als de hypocriete/elitaire/hoogrdavende idioten die we zijn |
Ik vond je aardig hoor :) :cool: .
|
hoogdravend is het zeeker met al die zogenaamde quasi-intellectuele woordjes erin gepropt=>zo is het toch niet voor iedereen begrijpelijk?waarom ingewikkeld doen als het ook makkelijker (soms mooier)kan? maar ja, ieder zijn ding natuurlijk!
EENVOUD IS EDEL!! |
Ware taalbeheersers strooien niet met moeilijke woorden. Een meestergitarist gebruikt zijn effecten ook niet constant maar juist met mate en op precies de goede momenten. Maar ik bewonder wel dat je zoveel woorden kent.
Het gedicht is trouwens wel goed vind ik. |
yall are missin' the point :D
check my sig... pies! |
:D haha (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |