![]() |
wat zou je voor nog geen 1000 euro opeten??
ehm...... rauwe koeienogen met gemalen varkensdarm in een soepje van konijnenplas!!
|
poep
|
:(
|
inktvisogn, gewone inktvis.. haaien enzo.. al die vage aziatische gerechten (behalve de fu jong hai en de babi pangang enzo dan), een eend, al die andere dieren die nog niet voor eten gebruikt worden (zegmaar bijna alle diersoorten), insekten
|
alles wat absoluut niet te vreten is
|
vlees... :rolleyes:
|
Nou ik zou best ver gaan voor 1000 euro. Ik zou niet gauw iets levends eten.
|
wormen. of iets anders wat groter is dan 1 cm en geleefd heeft.
|
wormen en maaien en vliegen enzo.. die dingen die ze bij Now or Never altijd eten :eek:
|
Alles wat ze in now or never of fear factor wel eten.
|
Citaat:
|
kakkerlakken
|
Citaat:
|
:rolleyes:
Is het nou echt de bedoeling dat ik hier een (bijna) oneindig lange lijst neer zet ? Onzinnig topic (n) |
*heeft al eens inktvis gegeten* :o
en wormen een maaien zou ik ook nog wel wegkrijgen maar ik denk dat ik geen ogen zou eten, van welk (groter) dier dan ook |
fear factor voedsel
|
Vlees noch vis
|
Citaat:
|
die gore dingen die ze wel eens bij fear factor moeten eten.. ieh.
|
kots
|
Kennen jullie Pieter nog uit fear factor?
Dat is de vriend van mijn nicht :cool: hihihi, vind ik wel stoer. Hij eet dus van die ranzige dingen (op tv dan he, want hij heeft gewonnen). Ik zou een heleboel niet eten. Van alles eigenlijk, ik vind het al heel knap van mezelf als ik spinazie weg krijg voor 1000 euro!!! |
vlees en vis
|
Alles wat nog leeft :eek:
|
vis, schapenoog, stront, organen of ingewanden, krekels, spinnen ect.
Gatverdamme! :eek: |
Voor 1000 euro eet ik alles wat als eten beschouwd kan worden.
|
vlees...
|
Citaat:
|
alles dat niet zo echt smakelijk is
zoals maden ogen hersenen zelfs epaalde vlees soorten nee dank je |
Gif en kots.
Onder andere. |
alles wat er gewoon erg ranzig uitziet en stinkt
|
Koeienogen en dat soort dingen.
|
poep en kots
|
Citaat:
|
niks:p
|
mezelf
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik eet ook niks wat geleefd heeft voor €1000,-, denk ik...of ik moet het heel heel heel erg nodig hebben ofzo...maar koeienogen ed zou ik echt nooit doen... En die stoere Pieter uit Fear Factor is ook de vriend van mijn nicht. ;) |
Zolang het niet schadelijk is voor je lichaam (Stront is schadelijk, maar koeienogen volgens mij niet) eet ik het :D
|
Fecalien, dus uitwerpselen, poep en pis om het botter te zeggen.
|
Citaat:
xxxxx |
staalborstels of cassetebandjes
|
Citaat:
|
vlees en alles wat je niet hoort te ete
|
Citaat:
en natuurlijk heel veel andere dingen die gewoon te smerig zijn om te eten (rauwe koeienogen met een sausje van varkensdarm en een pureetje van pens.... etc.... ugh) |
Dingen die nog leven en insecten ofzo :eek: *kots* En o, ja bij Jackass gingen ze een kotsomelet maken, eerst allemaal dingen eten (paprika, eieren, kaas, melk enz.) en dan uitkotsen en bakken als een omelet... en opeten! Blehhhhh
|
iets dat nog leeft... of iets dat giftig is natuurlijk
als 't eenmalig is en voor 1000 euro... mjah dan ga ik er niet moeilijk over doen |
rauw iets, vlees enzo
levende dingen dingen waarvan het zeker is dat je er ziek van wordt |
Citaat:
|
Inktvis is idd erg lekker. Ik zou voor geen 1000 Euro lever eten, dat vind ik echt zo vies. Ander orgaanvlees trouwens ook niet.
|
Voor duizend euro eet ik alles behalve dingen die dodelijk zijn :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |