![]() |
uitgelopen make up
voordat je uitgaat probeer je altijd er op je best uit te zien. dus ga je je heel mooi opmaken. als je er een tijdje mee loopt heb ik altijd, dat net boven me oog een beetje zweet ligt...dat is altijd zo lelijk om te zien...of is het gewoon vet...omdat je huid vet word...kan iemand mij dat vertellen en wat je ertegen kan doen. om dit te verkomen (bijv. welke make up)?
|
Euhhh...betere make-up kopen en/of minder make-up.
|
ja maar daar zit helemaal geen make up dan....je ziet het gewoon glanzen alsof het zweet is ofzo........
|
dat is toch niet lelijk? Het valt helemaal niet op. Anders moet je lichte (bijna huidkleurige) oogschaduw opdoen tot aan je wenkbrauwen. Dat poeder absorbeert dan het vet/zweet. Denk ik :confused: En anders een wattenstaafje eroverheen halen.
|
Nooit last van :)
Doe een beetje naturelle oogschaduw op je ooglid tot en met je wenkbrauw, wat Hermione zei; dat absorbeert ofzo iig je ziet 't dan niet meer. |
je kan ook gewoon make-up meenemen, om het snel fftjes bij de spiegels in de w.c. bij te werken.
|
Citaat:
|
gewoon waterproof en je hebt tegenwordig ook veegproof,helpooktegen zweten enzo.
|
Meestal boeit het me niet echt . . . en als het te erg is, gezellig bijwerken op de wc
|
uitgelopen make-up kan heel geil staan :D ik meen het sirieus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik bedoel...het ging over make-up hoor :rolleyes:
|
had ik het toch ook over :confused: :p
|
waterproof, blijft dr gwoon op zitten volgens mij :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb daar niks over gezegd eh :o |
ik vind uitgelopen make up ook wel sexy. :o
|
koop goeie make-up... en plamuur niet heel je gezicht vol, dat zijn de enige tips die ik je geven kan :p
|
Citaat:
nee maar ik zei ook mannetjes...dus het was niet alleen voor jou bedoeld...maar gelukkig ben jij wel een keurig mannetje dan...het spijt me VRESELIJK voor de valse beschuldeging....*gaat op haar knieen*...vergeef je me? |
edding (y)
|
Dat heb ik nou bij eyeliner, dat zit dan op een gegeven moment het streepje vlak onder mijn wenkbrauw in plaats van vlak boven mijn wimpers (n)
Neen niet cheap spul eyeliner was duur! Dus kom daar niet mee aan grr.. |
ik vond hind met haar uitgelopen make up erg geil!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |