![]() |
HELP Boekverslag Baantjer en een strop voor Bobby
Hallo mensen, ik moet overhaast een boekenlijst van 30 nederlandse boeken samenstellen(VWO oude stijl). Ik heb dit jaar examen.
Ik heb De Cock en een strop voor Bobby gelezen, maar iik kan nergens het verslag vinden, heeft iemand dat voor mij?? :rolleyes: Ik ben je eeuwig dankbaar, alle verslagen zijn welkom, als ze maarb een BEETJE (?!) kwaliteit hebben. xxx Daan |
Mogen jullie series lezen dan?!?!?! Wij echt niet... En ik zou zeggen: ga het lezen, want als je doorleest heb je het in een paar uur uit. En ik denk dat de kans op een verslag of samenvatting vrij klein is, aangezien op de meeste scholen volgens mij geen series gelezen mogen worden..
|
Ja dat mag :D , als detective, maar 1ofzo, maar daar maak ik graag gebruik van. Ik heb aleen deel van het verslag gevonden.Maar niet genoeg. Dus als je nog iets weet. :)
xxx Daan |
---> Letteren
|
Anders doe je er toch één van deze?
Je hebt ze toch binnen een paar uur uit! (wij mochten ze volgens mij alleen in de 1e en 2e lezen) |
ja, laatmaar, ik moet al 8 boeken per week lezen :mad: want ik doe staatsexamen, ik heb het al gevonden, trouwens errug handig: www.schooltool.nl, ff downld. :cool:
|
Oké. Done, slot.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |