![]() |
niet van me zelf, gewoon heeeeel mooi (songtext)
De horizon
De horizon die ligt ver weg Ze ligt daar maar te staren en morgen lijkt nog verder weg, geheimen te bewaren de horizon ligt jaren ver voor mij niet te bereiken mijn hand mijn oog verlangt ernaar en wat er is moet blijken overal woorden overal beelden maar alle gevoelens overal dromen overal weten maar je kunt ze niet pakken je voelt je alleen de horizon, daar ligt mijn droom in schemering te wachten ze ligt niet in het hier en nu van koude stille nachten de horizon daar wil ik heen maar ik kan me niet bewegen het voelt hier een gevangenis, met afgesloten wegen overal woorden overal beelden maar alle gevoelens overal dromen overal weten maar je kunt ze niet pakken je voelt je alleen de horizon daar wil ik heen en ik zal m’n doel bereiken als ik me uit dit lijf bevrijd dan vlieg ik dan vlieg ik, naar de einder overal woorden overal beelden maar alle gevoelens het voelt hier alleen overal dromen overal weten maar het glipt door mijn handen waar moet ik heen? |
En van wie is het dan? Hijs mooi, zou hem graag is zingend willen horen :)
|
Citaat:
|
het heeft een hele mooie tekst hoor... misschien moet je het laten inzingen door iemand die heel erug rustig kan zingen....
groetjes jerney kaagman |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |