![]() |
vriendje en nachtmerries
de meeste mensen dromen over hun vriendje of vriendinnetje en dan is het een fijne :D droom, maar iedere keer als ik over mijn vriendje droom is het een nachtmerrie :( , niet dat hij me slaat enzo, maar de situatie is heel naar en hij negeert me zeg maar,
hebben meer mensen dit, of weet iemand wat dit inhoud of hoe ik er vanaf kom :confused: |
Ik denk dat je zoiets krijgt omdat je bang bent voor wat er zou kunnen gebeuren, terwijl dat helemaal niet reëel hoeft te zijn.
Dus als je bijvoorbeeld bang bent dat hij je negeert, zal hij je in zo'n nachtmerrie negeren, terwijl hij dat in realiteit waarschijnlijk helemaal niet doet. Geen idee hoe je daar van afkomt. |
Ik heb ook weleens nachtmerries over m'n vriend hoor, maar dat zijn dan vooral dingen waar ik bang voor ben. Bijvoorbeeld dat hij vreemdgaat ofzo. Het zijn gewoon dingen waar je bang voor bent denk ik. Je moet het proberen los te laten en alleen aan leuke dingen denken als je gaat slapen.
Suc-6 |
de meeste dromen zijn bedrog denken
|
komt door onzekerheid, denk ik.
|
ja heb ik ook wel eens gehad.. het is gewoon iets waar je bang voor bent..
|
hmm jah, ken het wel. Heb het de laatste tijd ook een paar keer gehad, is soms even eng bij het wakker worden omdat het zo echt leek, maar kan me niet voorstellen dat de dingen in mijn dromen echt zouden kunnen gebeuren. (niet dat ze zo erg zijn hoor :))
denk niet dat het heel ernstig is, misschien dat je wat twijfels hebt, of gewoon alle dingen die zouden kunnen gebeuren na gaat in je dromen en toevallig deze onthoud omdat ze minder leuk zijn. (ik gis ook maar wat.. :)) Ik zou ook niet weten hoe je er af kunt komen, misschien dat het met tijd wel verdwijnt. komt wel goed, succes der mee =) |
Ik zou niet al te veel waarde hechten aan dromen, omdat dromen vaak niets te maken hebben met de werkelijheid.
|
hm...ik heb wel eens niet zo lief over hem gedroomd....
dat hij vreemd ging met het meisje van de snoepexpress... ( maar dat gaf niet, want ze werd toch ontslagen ) :confused: snap jij het snap ik het?? :s maar gelukkig droom ik ook wel ns n leuk droom over hem :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |