![]() |
Wat is jou versier-outfit? ;-)
(Naar een idee van BertBart! ;) (y) )
Wie heeft er een speciale outfit om te versieren? Wat trek je dan aan als je iemand wil versieren? Waarom trek je juist dat aan? En lukt je versier poging dan ook? :cool: |
Citaat:
|
Iedere dag, pimpin' dag. ;)
|
Als je goed kan versieren boeit kleding dus echt niet, als het maar verzorgt/leuk eruitziet.
|
Gewoon, mijn normale kloffie... :D
|
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
2. meestal wel 3. om een goeie indruk te maken 4. niet altijd... hahaha... nee, maar ik heb wel een hele geile broek met scheuren er in... en daar passen ook wel handen door heen, ontzettend leuk voor in de bioscoop :o :o :o |
hmz, nou ik ben al vrij lang bezet dus zou t nie weten, maar assik n eerste date zou hebben zou ik denk ik polo ossow aantrekken en mn haar goed kammen en uiteraard mn tanden poetsen en maaar hopen dak geen puist op mn neus heb..
|
Citaat:
Maar nee . . . ik heb geen versier outfit . . . trek dus ook niks speciaals aan als ik iemand wil versieren . . . vraag 3 vervalt ook . . . net zoals 4 ook, want er ontbreekt bij mij iets wat lef heet |
heb ik niet
draag altijd wel wat ik mooi vind gaat mij er niet echt om wat anderen ervan vinden... |
Urm..
Nee |
Citaat:
|
Nee heb ik niet.. Doe gewoon iets aan waar ik me lekker in voel.
En ik versier niet zovaak :p |
Citaat:
neej, kheb geen speciale outfit ben ook geen versierder... *joint de geen-lef-heb club * |
mijn tuinbroek met ruitjesmotief en daaronder helemaal nix aan doen... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik weet het heeeel zeker freakyGMC.. :) |
Citaat:
|
hahaha... nee, maar ik heb wel een hele geile broek met scheuren er in... en daar passen ook wel handen door heen, ontzettend leuk voor in de bioscoop :o :o :o [/B][/QUOTE]
:o :o **Zegt nooit meer afspraken af** :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen versieroutfit. Dus de kleren waar ik me op dat moment lekker in voel...
|
Ik heb geen bepaalde standaard-versier-outfit. Wel let ik erg op mijn kleding als ik van plan ben te gaan versieren :p , maar dat doe ik eigenlijk sowieso altijd als ik uitga. Heb dan wel altijd aansluitende, 'strakke' kleding zodat de vormen goed uit de verf komen ;) Maar versieren is toch wel iets meer dan alleen kleding :p
|
Ik ben al bijna anderhalf jaar bezet dus ik zou niet eens meer weten hoe het moet. Laat staan wat ik aan moet trekken. God wat zielig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet.
|
Citaat:
|
Hmm nee ik heb wel een aantal dingen die het goed doen, waar ik me lekker in voel en die het leukst staan.
|
Citaat:
ik versier niet! ik ben een meisje! |
Citaat:
|
http://www.greywolfcub.co.uk/album/sandybeach.jpg
Speedo Ownage :P |
Wie heeft er een speciale outfit om te versieren?
neej wel is het zo dat ik als ik ergens uitga oid mezelf optut om me wat zekerder te voelen, maar dat hoeft nie perse om het versieren te zijn.. Wat trek je dan aan als je iemand wil versieren? de dingen die ik mooi vind staan en fijn vind zitten.. of iets wat nieuw is en ik vet vind.. Waarom trek je juist dat aan? omdat ik dat mooi en fijn vind en ik me dus zekerder en mooier voel... En lukt je versier poging dan ook? neej meestal nie, maar ik kan me ook nie zo veel pogingen herinneren :) :cool: [/B][/QUOTE] |
meestal trek ik dan gewoon een mooie zwarte veloers jurk aan met veters aan de voorkant en de mauwen zijn lang en lopen wijt uit, die jurk bedekt wel alles maar daaronder doe ik dan een zwarte panty met grote gaten en kisten, en dan van die supermoojjjjeee lingerie van een gothicsjop... ik heb van die zwarte laklingerie das nie echt comfertabel maar wel heel opwindent naja je kan het wel begrijpen denk ik of nie? (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee. Maar als ik heeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeel veel drink: Nee. |
Citaat:
je beschrijft het wel mooi overigens. |
Citaat:
|
Citaat: