![]() |
help!!!
mensuh jullie moeten mij helpen!
ik heb sinds 1 1/2 maand de verkering uit van 7 maanden. nu heb ik de liefste jongen ontmoet (mijn verre achter neef :( ) hij komt uit Duitsland ongeveer een half uurtje bij mij weg. hij is echt het einde! Maar ik word nog steeds wakker en denk aan mn ex (ik vraag me wel eens af of die jongen niet moe is van al die rondjes lopen in mn hoofd). hoe kom ik daar van af?? en wat moet ik met die verre achter neef? |
Verre achterneef?? Zou het niet doen, is toch familie....forget him en ga door met je vriendje die je nu hebt
|
dat is het probleen ik heb geen vriendje
|
Oh sorry, beetje verkeerd gelezen, tja...dan wordt het moeilijk, maar ik zou in jou geval proberen die jongen te vergeten, omdat het ergens toch familie van je is.
Ik weet het niet, het lijkt me zo raar snap je?? En hoe denk je dat je familie hierop zou reageren???!!!?? |
nouwja... een verre achterneef... hoe ver is ie dan???
Want wettelijk mag je volgens mij een relatie beginnen met een neef of nicht, dus dan al helemaal met een ACHTER of verre achter neef/nicht. |
tijd.....
|
iedereen is opzich wel familie van elkaar als je ver genoeg terug gaat volgens mij....
|
Citaat:
|
Citaat:
het gaat mij er om dat als we uberhaubt wat krijgen dat ik nog wel steeds aan mn ex denk en dat is niet eerlijk tegen over hem. :confused: :confused: :confused: |
Ik denk dat je gewoon nog niet helemaal over je vorige verkering heen bent... 7 maanden is best lang, dat vergeet je niet zomaar in 1,5 maand... misschien is het een idee om gewoon contact te houden met die verre achterneef totdat je niet meer zo veel aan je ex-vriend denkt, en dán toe te slaan
|
Citaat:
|
NIET AAN BEGINNEN!
als is het maar omdat het een duitser is |
sorry :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |