Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Cadeautje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=409760)

Loontjuh 17-03-2003 13:37

Cadeautje

Hoihoi allemaal!
Als mijn vriend jarig is (1 april) dan hebben we zo'n 2 en een halve maand wat en ik weet echt niet wat ik moet kopen.
naja, iig weet ik 1 ding. hij zei voor de grap dat ie de playboy wou en toen zei ik dus dat ik dat dan wel zou doen, maar hij zegt dat ik bluf, dus ga ik het doen ook.
maar dit is gewoon voor de grap.
verder weet ik echt niet wat ik moet kopen! wie heeft er nog ideeen? Let me know..
kus

G.T.C. 17-03-2003 13:41

cadeautjes pagina !!!!

en er zijn nog veel meer van dit soort topics, zoals ook al in het topic staat waar mijn link naar verwijst. Gewoon even de zoek functie gebruiken (y) :)

kastdeur 18-03-2003 01:45

opblaaspop :cool:

3rd Rock 19-03-2003 14:39

Citaat:

Loontjuh schreef op 17-03-2003 @ 14:37:
Hoihoi allemaal!
Als mijn vriend jarig is (1 april) dan hebben we zo'n 2 en een halve maand wat en ik weet echt niet wat ik moet kopen.
naja, iig weet ik 1 ding. hij zei voor de grap dat ie de playboy wou en toen zei ik dus dat ik dat dan wel zou doen, maar hij zegt dat ik bluf, dus ga ik het doen ook.
maar dit is gewoon voor de grap.
verder weet ik echt niet wat ik moet kopen! wie heeft er nog ideeen? Let me know..
kus

jezelf insmeren met slagroom..... have fun!

Gerard SnEl 19-03-2003 16:30

Uhm...

Als je nou ff wat meer over je vriend vertelt:

hobby's, sport, verzameling, de dingen die hij met jou samen doet (en nee, we hoeven geen details :p )

Misschien heb ik dan wel een tip...

Algemene tip: als het maar een persoonlijk cadeautje is

Sarah 19-03-2003 20:16

koop iets dat-ie leuk vindt:P

doet-ie aan sport? is-ie ergens fan van?

Loontjuh 20-03-2003 13:37

hij doet aan basketbal en verder msnt ie heel veel en hij houdt van hardstyle muziek.. (niet mijn soort, maar okeej :P als hij t maar leuk vin)

Xerxes 20-03-2003 13:41

Een playboy? Laat het hem dan niet openmaken waar z'n familie en vrienden bij zijn, want dat kan best raar overkomen. ;)

G.T.C. 20-03-2003 15:02

Citaat:

Xerxes schreef op 20-03-2003 @ 14:41:
Een playboy? Laat het hem dan niet openmaken waar z'n familie en vrienden bij zijn, want dat kan best raar overkomen. ;)
of een eigen versie van die playboy maken :p

Gerard SnEl 20-03-2003 16:04

Citaat:

G.T.C. schreef op 20-03-2003 @ 16:02:
of een eigen versie van die playboy maken :p
Is wel een persoonlijk kado! :p

Uhm...misschien moet je iets met dat basketbal doen...een basketbal kopen en die helemaal volschrijven met wat je voor m voelt...of jullie eerste ontmoeting...of zoiets... :confused:

Loontjuh 21-03-2003 10:38

Citaat:

Gerard SnEl schreef op 20-03-2003 @ 17:04:
Is wel een persoonlijk kado! :p

Uhm...misschien moet je iets met dat basketbal doen...een basketbal kopen en die helemaal volschrijven met wat je voor m voelt...of jullie eerste ontmoeting...of zoiets... :confused:

persoonlijk, maar je weet maar nooit wat er mee gebeurd als t uit is :P

dat idee van die basketbal is wel leuk.
weet iemand ook hoe duur zoiets is? een goeie? je hebt buitenbasketballen en binnenbasketballen. zijn broer heeft een buitenbasketbal, die hij ook gebruikt dus zou wel een eigen buitenbasketbal voor m kunen kopen,dus iemand een idee hoeveel dat kost? zo'n ding? kus, ilona
thnx alvast

G.T.C. 21-03-2003 13:10

een redelijk goeie van spalding is 40 euro. Maar dan moet je wel goed zoeken, want spalding heeft ook basketballen van 500 euro ;)

maar ja, je kan natuurlijk ook gewoon één van rucanor nemen ofzo. Of van nike. Die zijn vaak iets van 25 euro.

Gerard SnEl 22-03-2003 11:39

Citaat:

Loontjuh schreef op 21-03-2003 @ 11:38:
persoonlijk, maar je weet maar nooit wat er mee gebeurd als t uit is :P

dat idee van die basketbal is wel leuk.
weet iemand ook hoe duur zoiets is?
dus iemand een idee hoeveel dat kost? zo'n ding? kus, ilona
thnx alvast

Das idd waar... :eek:
Uhm...over de prijs van die basketbal.
Ik denk dat de kwaliteit niet uitmaakt. Als ik een volgeschreven basketbal zou krijgen zou ik m in een netje op mn kamer hangen, anders zou de tekst ervanaf sleiten...en tis persoonlijk, leuke versiering voor een kamer toch?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.