![]() |
Zomer Drankje
Wat is je favoriete zomer drankje (mag ook alcoholisch zijn)
Zet het recept erbij graag: cola-met-ijs Doe een glas voor 3/4 vol met cola. Vul het glas aan met vanilleijs. Als je dit nog nooit hebt gedronken, ik weet dat het vies klinkt maar het smaakt echt lekkerrrrrr! :) |
Vruchtenmilkshake :)
Paar bolletjes (slag)roomijs Vruchten, maakt niet uit wat. Limonadesiroop/vruchtensap Dat alles bij elkaar en ff met de staafmixer erdoorheen. Heerlijk! |
prober eens een frozen margharita of een passion cocktail!
dat is pas lekker in de zomer! recept voor frozen margharita is: 6 cl tequila 3 cl tripple sec 6 cl limoen sap(mag ook citroensap zijn) 1-2 tl fijne suiker zout en citroen voor de rand aales in mixer doen, eerst tequila dan tripple sec, limoensap en suiker en veel ijs! zorgvuldig mixen en in groot wijn glas doen! smullen gegarandeerd! |
Pastis uit Frankrijk, met veel water en ijs.
|
ik ben niet seizoensgebonden met drankjes :)
|
Vul een glas voor 12/12 met bier en smullen maar :)
|
De cocktail bij uitstek is voor mij de margherita(of margeritha). Maar bier is ook altijd goed.
Een andere lekkere cocktail is Tequila Sunrise, tequila, sinaasappelsap en een beetje grenadine. |
Aardbeiensmoothie:
-vries wat aardbeien in -als ze bevroren zijn mix je ze fijn met een staafmixer/keukenmachine -meng er yoghurt, vla, ijs, suiker, kwark, melk, siroop, enz doorheen totdat je het lekker vindt Vooral met ijs en vla is het erg lekker, dan lijkt het op een milkshake. Je kan natuurlijk ook ander fruit, zoals bananen en frambozen gebruiken. Maar ik vind het met aardbei het lekkerst :o |
Citroenijs met een beetje Strasser (een soort vruchtenchampagne) heerlijk (y)
|
Spa appel&kers :D:D Ik ben heus wel verslaafd
|
een Black Russian :cool:
of een heerlijk koude SoBe. maar die zijn hier weer niet te krijgen :( :mad: |
koude frisdrank of fruitsap vind k al best :)
|
'n frozen margherita met citroenijs.
|
Fanta Lemon!!!
|
Bier ;)
Smaak in de zomer nog lekkerder dan anders, vooral op een terrasje. |
Cantillon Rose de Gambrinus (y)
|
Bier@Terras
|
gazeuse !!!!!!!
|
Taksi, die in blauwe verpakking
Dubbelfris Ice Tea |
sex on the beach cocktail
*krijgt weer zalige lowlands-visioenen:D* |
dommelch ice :)
|
bier in een bos
|
doe mij maar gewoon cola of cassis, of pasoa-jus met veel ijs
|
|
Vruchtensapjes, spa&fruit ... als het maar fris en met veel veel ijsklontjes er in is :)
|
in een kannetje overdreven sterke limonade maken met grenadine-siroop, het aantal benodigde glazen geheel vullen met ijsblokjes, en de limonade erbij schenken:) nog niet meteen drinken, eerst het ijs een beetje laten smelten...
|
Citaat:
|
verse jus, maar dat is eigenlijk altijd lekker :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |