![]() |
Jat jij wel eens iets uit de kast van je ouders?
Ik heb vorige week namelijk zo'n cool oranje trainingsjasje met zwarte kraag en nummer 14 links op de voorkant in het wit uit mijn pa's kast gehaald.
Van toen hij nog voetbalde. Ding is echt 20 jaar oud ofzo, maar vond hem echt vet! Tot nu toe ook alleen nog maar coole reacties erop gehad. |
als je mn ouders een keer had gezien had je die vraag niet gesteld
|
Kheb een zwart t-shirt met gebrabbel over de Washington Uni van me pa in de kast hangen.... Zit strak.. Is echt mooi, maar de mouwen zijn te lang.. Staat echt heel stom...
|
Citaat:
nouja, ik heb de paarse jas van mijn moeder wel eens aangehad. maar die is zo lekker zacht enzo :) |
Ja, ik heb nu een zwart truitje met witte streepjes, boothals en driekwart mouwen van mn moeder aan.
|
ik geef met pijn in mn hart toe dat mijn moeder redelijk leuke dingetjes in haar kast heeft hangen.. :)
|
Ik en mijn moeder hebben samen heeeel veel kleren! :cool: (y)
Zij heeft alleen van broeken een wat grotere maat, maar de rest lenen we wel van elkaar! :) |
ik krijg wel 'ns shirtjes van mn mama die te klein zijn voor dr. over het algemeen zijn dat gewoon simpele zwarte truitjes met lange mouwen. maar pas geleden kwam ze aanzetten met een heel leuk geruit kort rokje.
|
nee, mijn moeder heeft een grotere maat.
|
ik gap altijd t-shirts of blousen uit m'n pa's kast
ohwja en laatst een heel fout turqoise, rose en zwart trainingspak maar dat was niet egt serieus als het maar te groot is trek ik het aan lmfd (y) |
voor als ik nette kleding moet dragen ja :)
een rok van mn ma, daar had ik zelf een jurk van gemaakt :) en een jasje met een blouse voor kerstmis enzo |
jahh!! de kruik.....
|
Nee, mijn moeder heeft een grotere maat ;)
|
Nee, m'n pa is te kleingeworden, vroeger wel.
En van m'n moeder ook niet eerlijk gezegd ;) M'n zusje draagt het oude lerenjack van m'n moeder wel es, zo'n lange, getailleerde leren jas. Staat haar wel mooi. |
Hm, tis eerder andersom, mijn moeder jat mijn broeken :)
En ze heeft een vest wat ik leuk vind, voor de rest pas ik vrijwel niets uit haar kledingkast. |
Van m'n moeder soms wel... maar ik vind haar kleding vaak net iets te tuttig of te 'ouderlijk' voor mij, het staat haar allemaal super en het is op zich ook mooie kleding, maar niet 'hip' genoeg voor mij :p Van mn vader soms oude overhemden of zo om in te slapen.. M'n zusje en ik dragen wel veel van elkaar (zij van mij vooral :| )
|
oude jas van me moeder kreeg ik eerst
en nog wat kleine dingen, blousjes van me pa |
dat doe ik best vaak, m'n ma heeft nml erg leuke rokken&rokjes. Alleen pas ik haar broeken en truien/shirtjes niet, jammer genoeg. Verder kan m'n ma mijn kleding niet aan, omdat ze toch een grotere maat heeft.
|
Hell no. :p
Ik heb wel een Shanghai-dress van mijn oma. Telt dat? |
Mijn moeder heeft echt mooie kleding, we ruilen wel eens t shirtje of een truitje/vestje (ze koopt ook gewoon image afdeling van de bonneterie en dkny winkel, enz)
Alleen haar broeken zijn paar maatjes kleiner, dus die pas ik niet :( |
ik heb een keer sokken van m'n moeder gedragen omdat die van mij allemaal in de was zaten...
|
nee, wel van men broer (y) :o
|
Ik heb zelf heel weinig kleding dus best wel heel vaak :D
Gelukkig heeft mn moeder ongeveer dezelfde smaak als ik : ) |
Citaat:
Heb wel een t-shirtje van haar,maar die past wel? En die draag ik alleen maar onder mijn kleren,dus die zie je niet. |
Zou wel handig zijn, maar helaas zijn haar kleren veels te groot voor me. (En ze zijn ook niet zó leuk dat ik ze zou willen dragen eigenlijk :p )
|
Citaat:
... |
Nee, allemaal te groot, behalve de sokken van m'n mams, want die heeft koele burlingtonsokjes :)
|
Neehoor! Mijn moeder is een vette koe, dus die heeft geen kleding in mijn maat! En zij draagt alleen vögle mode, dat is echt vet nep. Dat ga ik echt niet dragen hoor. :eek:
|
Mwah weinig, mijn pa heeft een grotere maat. op zich wel mooie kleding dus sommige dingen leen ik wel (vooral accesoires; das, manchetknopen, riem dat soort dingen)
|
Citaat:
fu= Forummer Undercover |
Citaat:
|
ik trek nooit kleding van mijn ouders aan. soms wil mijn moeder wel kleren van mij hebben die ik niet meer zo leuk vind...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik jat niet....dat is tegen de wet :p ;)
|
Jap.
Ik draag weleens een vestding van mijn mama. En zij draag weleens een vestding van mij. :\ |
neej eigenlijk nooit... hoogstens een simpel shirtje ofzo, maar mijn moeder heeft wel een grotere maat dan ik...
|
Citaat:
|
dat van mn moeder is veel te groot... heb wel 2 hele oude 'motief/streepjes/bla' overhemden van mn vader.. zijn alleen onderhand wel heel erg versleten...ware wel leuk, kan nergens meer zulke overhemden vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wie? |
ah, ik zou het niet als jatten zien, maar als lenen :)
gewoon, shirtjes met lange mouw leen ik vaak, hier in de winter, voor onder 'n trui... maar dat is het dan ook wel, meestal, ja, soms een grote warme wollen trui. en sokken (y) maar die delen we. |
Haha, ja als mijn t-shirts op zijn ofzo.
En mijn vader doet de was altijd dus die ziet niet meer wat van wie is en ik krijg dus gratis een heleboel sokken, onderbroeken ed, zelfs beha's cup D. (toen keek ik toch wel raar op, want heb cup B) |
Citaat:
Veel shirtjes van m'n zusje pas ik niet, maar zij past mijn kleding wel, dus zij heeft twee kledingkasten :) |
mja, wel 'ns een glaasje whisky...
oh wacht, de kledingkast... ehm, nou nee... :D |
Soms een net overhemd met een gewone kraag voor onder een jasje. Maar meestal is het andersom, dan leent m'n vader mijn kleren. Alleen de truien... de broeken past hij lang niet in ;)
Polo's wisselen we wel uit in de zomer. |
Ik jat nooit iets van mijn ouders. Mijn vader heeft wel coole mambo shirts, maar die staan mij niet, en m'n moeder heeft helemaal geen smaak...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |