![]() |
milieu organisaties en organisaties in de 3e wereld verstoren het natuurlijk evenwich
dat denk ik jah. de mensheid is een plaag geworden net als bijv een sprinkhanenplaag, de sprinkhanen eten dan alles op en vernielen hun omgeving en sterven dan weer omdat zij hun voedsel vernielen (net als wij). maar, dan komt er zon greenpeace organisatie die dat natuurlijke evenwicht eens even moet komen verstoren. zij zorgen dat het milieu waarin wij leven niet vernield wordt (iig heel langzaam) en de organisaties in de 3e wereld landen zorgen dat de mensen niet uitsterven (iig niet genoeg). dit heeft tot gevolg dat wij (de menseheid) op een steeds grotere schaal alles aan het vernielen zijn. conclusie: dat het milieu op wereld schaal vernield wordt is gekomen door de mensen die het natuurlijk evenwicht verstoren, dus de milieu organisaties en ontwikkelings hulp.
|
dan denk ik jah. Dan komt er weer zo'n pubertje met een onvolledige lange topictitel (en dan ben ik weer het achterlijke pak vla dat er op klikt) met een stelling waarvan je spontaan een déja vu krijgt, wat eigenlijk geen déja vu is, maar een herhaling van een herhaling (en ga zo maar door).
En dan stromen zometeen de voorspelde reactie's binnen, wat bespaard zou kunnen worden door mij, door alle mogelijke varianten daarop te posten hier en nu.. dan denk ik jah. Moet dit nu weer? |
ja
|
Dat dacht ik al.
|
Citaat:
|
niet waar,
want de natuur kan zich niet zo snel herstellen als wij voortplanten en evolueren. Dus er is helemaal geen biologisch evenwicht. Bedreigde diersoorten die uitsterven, die komen er niet meer bij hoor. |
Citaat:
|
Sorry, probeer eerst maar eens een korte titel te verzinnen; want zo worden we ook niks wijzer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |