![]() |
Acties
Er zal misschien oorlog komen, een oorlog, waar 80% van de wereld niet achter staat. Er zullen natuurlijk acties komen, nog meer acties, om dit geweld te be-eindigen, om te laten weten dat men het er niet mee eens is. Heeft iemand nog ideeën voor ludieke acties, die geen mensenlevens kosten! (:D) Laten we wat organiseren met scholieren.com :D
|
Citaat:
|
Citaat:
slecht plan ;) |
Citaat:
Een groot deel van de mensen zal waarschijnlijk ook geen goed oordeel kunnen geven over de hele zaak. Wat de risico's van oorlog zijn, en wat de risico's van geen oorlog zijn, enz.. Ben daarom ook blij dat er geen referendums in Nederland zijn. Krijg je straks bijvoorbeeld de vraag: "Moet er een immigratiestop komen?" of "Moet Nederland deelnemen aan de JSF?" Daar hebben de meeste mensen gewoon geen verstand van. Dus dan worden er verkeerde besluiten misschien genomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je kan kiezen uit: - een oorlog tegen iraq en: - geen oorlog maar wel tientallen aanslagen in Nederland, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag..overal worden er gebouwen opgeblazen en vele duizenden mensen gaan dan dood. Dit laatste is echter niet bij iedereen beken dat dit kan gaan gebeuren. Dan kan je wel zeggen dat je tegen een oorlog bent uit principe, maar als je slim bent dan zie je dat het alternatief nog veel erger is. |
Inderdaad, je hebt allemaal mensen die gewoon niet willen begrijpen dat oorlog in irak alleen maar tot meer aanslagen gaat lijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik doe mee!, maar euuhh, wat kun je doen dan?
weet je trouwens, ik weet niet of het wel zin heeft die bush die valt toch wel aan en die is pas tevredne als hij olie heeft:S http://64.4.20.250/cgi-bin/getmsg/im...e6fd22255d0b33 xxdelal |
thugz-angel: gewoon wat humor :D
grappige posters ophangen leuke quotes ergens opschilderen etc! |
|
Haha, goeie! (Y) Nu nog in 300mx400m uitprinten en dan ergens dumpen! :D
|
Citaat:
Hij is goed:D @de ballonnenman: dat aanslagen-scenario zie ik eerder gebeuren als de oorlog juist wèl doorgaat, en als Nederland actief aan de oorlog meedoet. |
whahaha dat wordt een doorstuurmail :D
|
Balonnenman, wat een onzin. Deze war on terror is nu bijna 2 jaar bezig en er zijn hier nog nul komma nul aanslagen gepleegd. If anything, kan een oorlog er verandering in brengen.
|
Bush bij Weekend Miljonairs: It's hard to choose! Well it's not C, that I'm sure off, but I can't pick the right on from the other three. Can I call my brother, he's the reason I'm here today, maybe he can help!
|
ff voor de duidelijkheid aan naam onbekend en nate:
het gaat ff niet om dat voorbeeld, het gaat om het principe: dat mensen zich niet altijd bewust zijn van alle voor en tegenargumenten, en soms alleen op hun gevoel afgaan. |
Citaat:
enneuuh atj85 (??), ik heb hem ook via zon mail gekrgen:D xdelal |
Citaat:
maar t idee op zich vinnik master! xdelal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik stuur nooit mailtjes door, maar hier maak ik persoonlijk een doorstuurmail van :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |