![]() |
mmm lekker
zoete koek gemarineerd met ondefinieerbare psycho-boter
grootheidswaanzin maakt een ieder wel degelijk groter soepstengels gedoopt in achteloosheidsgelei verhevenheid gooit men gaarne in de strijd en waarom ook niet? lulkoek deze thematiek daarvan ben ik me zeker bewust maar onbewust uigeblust kom ik nimmer tot rust geducht als waarnemer of noem het observant...ja zeker verbale acrobatiek doet me goed vraag me niet waarom maar dure woorden doen me de das om toch zijn ze hemels verleidelijk al zijn ze van tijd tot tijd onbegrijpelijk doorgrond me niet dan laat ik jou ook met rust andere tijd andere plaats ik zorg voor de uitvlucht neem jij maar de chips der genegenheid mee en het bittere bier der gewaardwording, okee? |
lol, grappig gedicht :p
|
ja goed senior butthole, kom jij binnenkort maar weer eens naar nijmegen dan zullen wij ons zonder mate aan het bittere bier de gewaarwording laven. ededed!
|
Koel.
Toch meer dan lulkoek alleen deze thematiek hoor :p. |
Citaat:
koel gut idee....dan heb ik wederom centjes.. en de andere reacties...thanx a million...nu kan ik beter slapen...appreciate it :D |
stukje technische orginaliteit waar ik jaloers op ben
hajo |
Lol...onzin in mooie woorden :)
|
Zo'n Remy-gedicht.
|
Citaat:
waar de fuck slaat dat nou weer op? :D gek, klein medemensje.... verder alles kits? |
Ik kan zo'n gedicht wel waarderen...
ik heb ook wel eens van die buien maar dan is het net meer onzin dan dit knap wel... mzzl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |