![]() |
Navelpiercing laten zetten
Hey,
ik ben een meid van 13 en ik wil graag een navelpiercing laten zetten. Maar nu zit ik met twee problemen: 1) Mijn moeder zegt dat het niet handig is omdat het risico op een ontsteking te groot is, en als dat in je buik gebeurt is het natuurlijk heel gevaarlijk. Veel gevaarlijker dan bv in je oor of neus. 2) Ik heb ook wel eens gehoord dat je nooit een navelpiercing moet laten zetten als je nog in de groei bent, omdat ie dan bij wijze van spreken op je voorhoofd eindigt... :( Meiden met navelpiercings, weten jullie raad? :confused: Kuzz, Dominique |
gewoon laten prikken joh!
er zijn mensen in het oosten die iedere dag geperforeerd worden door kogels, maar jij durft nog niet eens zo'n lullig ringetje te laten zetten.. :rolleyes: |
zorgen dat je geen buikje krijgt anders verdwijnt ie strax ergens tussen je rolletjes :D en jah ik vind het zelf niet zo maar als jij het mooi vind moet je t gewoon doen ...Enne je kan em nog altijd eruit halen he (y)
succez ermee.. |
Tja... je kan beter nog ff wachten tot je uitgegroeit bent. Voor de zekerheid, dan kan je er ook geen problemen mee krijgen.
Het kan inderdaad gaan ontsteken, maar dat kan bij een oorbel ook. En als je het goed schoonhoud en er niet teveel aanzit, vooral niet in het begin, gaat er bijna nooit wat mis. Ik heb er in ieder geval nog nooit last van gehad en ik heb hem nu 4 jaar. |
|
navalpiercings zij uit. die zijn kei fout dus nie doen. neem er een tussen j tene ofzo :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder gaf ik de link: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=340178 Aangezien deze topic daarin hoort :rolleyes: |
Citaat:
|
jullie zeiken alletwee :)
enne als je een piercing in je navel wilt, vooral doen, maar een piercing is nooit zonder risico's :p |
Citaat:
|
Ben jij niet een beetje te jong om dat soort dingen al te willen?
|
Citaat:
|
Ey, ik heb zelf ook een navelpiercing, en heb totaal geen problemen gehad met ontstekingen enz, maar ben wel 4 maanden 3 keer per dag aan het ontsmetten geweest, dus dat moet je er voor over hebben...verder raad ik je wel aan om te wachten, want hij kan indd erg vergroeid raken enz...en dan is hij ineens heel wat minder mooi
|
Citaat:
Tis McLaren.. Tenminste onze McLaren is McLaren en geen MacLaren... |
Citaat:
|
Citaat:
Tis McLaren púnt |
Citaat:
|
Citaat:
en er is al een MacLaren, McIaren, Mclaren etcetc geweest om me te faken.. (maar tot nut toe nooit gelukt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kon ik dát nou vergeten? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, mijn nick is verandert! |
Citaat:
welke nick had je eerst? |
ik zou zeggen, wacht er nog een paar jaartjes mee, totdat je 16 bent ofzo. dan kun je beter of zulk soort dingen beslissen omdat je dan wat wijzer bent en wat ervaringen rijker. en dan weet je vaak beter of je iets echt wilt of niet.
die ontstekingen kunnen inderdaad ontstaan, maar echt gevaarlijk zijn ze niet. het is gewoon een ontsteking, die ook weer verholpen kan worden. gewoon goed schoonhouden. en oppassen dat je het niet te veel irriteert met kleding e.d. wat ook behoorlijk vervelend kan zijn, is als iemand tegen je buik aan slaat bij wijze van. ik heb dit net meegemaakt met mn verse piercing en nu is ie dus ontstoken :S behoorlijk dik en pijnlijk. maar wij hebben van die ontsteking remmende pillen en die willen wel werken. |
we hebben veel piercing topics op dit forum staan, zoek maar eens met de zoekmachine.
Waarschijnlijk haal je daar genoeg informatie uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |