![]() |
alternatief tekken
Hey, Ik ben op zoek naar Tekken, maar dan op de pc. Weet iemand n leuk alternatief ervoor? Ik heb geen zin om enkel een playstation aan te schaffen voor tekken.
En ohja kom ff niet aanzetten met Mortal Kombat enzo... Thnx alvast voor de reacties |
Citaat:
-> Games. |
ik heb mijn psx destijds aangeschaft voor tekken3...
|
Citaat:
|
Op pc heb je tegenwoordig volgens mij nauwelijks of geen beat Žem ups.
Als je een paar jaar terug wil(en geen bezwaar hebt tegen spellen die niet echt goed zin) Battle Arena Toshinden 1 t/m3 geloof ik. Virtua Fighter en FX-fighter(weet ik verder niks van) |
als je een snelle pc (1,4ghz+ ofzo) met goede 3d kaart heb kun je tekken 3 eigenlijk bijna perfect spelen via EPSXE een playstation emulator :)
Ikzelf heb een dreamcast aangeschaft omdat er zo weinig goede vechtspellen op de pc zijn hehe |
Moeilijk!
Op Mortal Kombat na zijn er verrekte weinig aardige recente fighters. |
Citaat:
Thnx iig voor de reacties, wel flink balen dat ze niet n lekker knok spel op de pc uitbrengen... |
ik zelf heb de beste ervaring met epsxe (www.epsxe.com) met de Pete OpenGL driver 1.68 (plugin dus) :). Mijn 44mb Tekken 3 (zonder muziek) versie deed het daar goed mee :D
|
Tis wel geen tekken, maar MAME plus een paar arcade beat em ups (king of fighters serie, Garou, The Last Blade, Marvel vs. Capcom) zijn zwaar cool en draaien op de meeste pc's vrij goed.
|
Ja kan ook of met Nebula :)
|
Je hebt ook iets wat M.U.G.E.N. heet. is geloof ik een fighter die je zelf samenstelt ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |