![]() |
Accepteren jullie Gothics?
Ik ben vrij gothic, maar het valt me op dat wanneer ik over straat loop mensen me raar aankijken, en beledigen..:(
Hoe sta jij tegen over gothics? Ik vind 't namelijk vet stom als mensen zoo tegen me gaan doen omdat ik toevallig gothic ben.. |
gothic zuigt! (mijn mening)
|
Ik zou ze het liefste de grond in stampen, maar ze zijn ietsje te groot om me voet erop te zetten :rolleyes:
Als je die blikken irritant vind wordt je toch weer lekker normaal.. |
waarom ben je gothic????????? weet je wel wat het betekent???
:eek: |
Hoe oud ben jij eigenlijk?
|
Nee natuurlijk niet :cool:
|
Citaat:
|
Het is eerder accepteren "jullie normale mensen" als je als eenigste tussen zon stelletje zwarte opgemaakte mensen loopt dat je allemaal opmerkingen krijgt om je andere uiterlijke kenmerken
|
Citaat:
|
heb geen moeite met mensen die gothic zijn. Men is zoals men is
|
Onder geen enkele omstandigheden. (y)
|
wij hanteren tegenwoordig de volgende stelling:
opeens heb je het "je word gothic"!!! dit is bij ons in de buurt wel toepasselijk :D |
Zeg niet dat jij dat bent op je ava :eek: .
|
Hee dooie blonde zangeres, leef je nog?
:D |
Uh wil je het egt wetuh? :rolleyes:
maar jou vind ik wel geil hoor... (y) Kus |
Ik zal wel moeten ofzo :o
|
je hebt toch nergens 'last' van gothics ofzo...dus waarom zou je ze niet accepteren
|
kan er nou niemand serieus reageren?:(
|
maar taalpurisme zegt --> Goth's geen Gothic's
|
als mensen aardig tegen mij doen, doe ik aardig terug. ze moeten mn respect eerst verdienen, vind ik. of ze nou gothic of kakker of watvoorapartehokjesjetegenwoordignogmeerhebt zijn.
maar ik zal niet degene zijn die anderen op straat gaat naroepen, dat vind ik nogal laag en sommige mensen kunnen dat iets te persoonlijk opvatten. |
om maar eens even als eerste een normale niet-wannabe-grappig-reply te geven..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je dr niet tegen kunt, trek je maar weer normale kleren aan.. en anders moet je niet zeuren.
Zulke mensen zijn er nu eenmaal, en blijven er altijd, nix aan te doen. Niet druk om maken. |
Citaat:
|
Nee! Vieze stinkerts!
Vooral die kneuters met die walgenlijke new rocks... preventief ruimen dat tuig |
Citaat:
|
ik wil graag een vraag stellen : ik hoop dat ik antwoord krijg......
waarom zijn jullie gothic??????? :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
Kijk je heb gothic en gothic he, je hebt van die goth's die er erg niet mooi bij lopen. Het kan ook erg mooi zijn vind ik. Als je het erg vind dat je er op aangekeken wordt moet je je anders kleden zo zijn mensen nu eenmaal. |
Citaat:
Ik ben vrij gothic! Ja, ik kleed me dus ook apart! En dat lokt misschien reacties uit! Maar dat is niet om te provoceren. Het is voor mij een manier om me uit te drukken. Ik vind 't vet nep dat ik kritiek op mijn uiterlijk. Ik ben gewoon zo! Ik houd andere mensen ook hun waarde hoor! |
As ge graag zo wilt zijn dan doe ge da toch gwoon. we leve in een vrij land
|
Citaat:
|
Citaat:
jaaa graag; een praatgroepje met alleen maar lekkere mensen er in: Ik wil iig Ninh erbij.. |
Citaat:
Hmmja.. Maar goed als je problemen hebt met dat gezeik kleed je je maar normaal.. Simpel als dat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe oud ben je nou? anyway dat soort dingen moet je niet vragen. ten eerste is het nietcorrect te zeggen. nee ik accepteer ze niet. en de enigen die dat zullen zeggen, die zijn waarschijnlijk in ieder geval op dit forum ongeaccepteerd, aangezien dat de mensen van 12 en breezahslikkers zijn. nway de mense die je raar aankijken op straat kun je makkelijk negeren. en kijken is sowieso niet erg. dan kun je beter gewoon normala gaankleden als je daar al niet tegen kan. ik krijg ook wel s opmerkingen. she was like yeah whatever. bovendien ik kan er nog minder tegen als mensen níet kijken. |
Citaat:
ja, ik ken 't! Er is een groepje meidenbruggers op school die me na willen doen. Kom ik met een spikeband op school, twee weken daarna hebben ze ook een band om hun hals. Dan denken dat ze gelijk gothic zijn! Hahahaha! Het gaat niet alleen om uiterlijk alleen hoor! Er komt nog heel veel meer bij kijken |
Citaat:
Gatverdamme!!! |
Citaat:
|
btw de mensen hier zijn echt niet zo belacheiljk
die reageren alleen zo omdat de vraag zo dom is nee eigneljk omdat jij nieuw bent en niet weet dat dit soort dingen vaak voorbij zijn gekomen. |
Citaat:
maar dat is niet zo moeilijk te verklaren als je kijkt naar mijn aantal posts. |
Citaat:
whaeva :rolleyes: |
Fuck!!! death britney!!!
jij bent echt fucking kansloos!!! in andere topics zeg je : mode zuigt stelletje kneuzen!! en zelf vind je het raar dat je wordt uitgelachen omdat je trieste kleren aan hebt voor jou hou ik een dikke vette l voor me voorhoofd teneneneenenenenenennene badman!! |
Citaat:
"bruggers" zijn nog jong. wees blij dat ze een band om de nek doen. alsof jij gelijk leuk was. dat groeit. hoe oud ben je nou |
Citaat:
Waar moet het heen met deze wereld??? :rolleyes: |
Citaat:
Beken je eeuwigdurende liefde tegenover zowel Satan als Dani Filth. urm... wie had ook alweer dat 10 stappen plan op gesteld hier? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |