![]() |
Ik mis hem niet....
Ik heb een heel lief vriendje, ik ben gek op hem en hij is gek op mij. Dit is de eerste keer dat een jongen echt gek op mij is.
Hij zegt altijd lieve dingen over mij, doet echt zo lief en alles. En hij mist mij de hele tijd. Elke keer als hij kan, wil hij mij zien. Het liefst zou hij vandaag al met mij gaan samenwonen:D Ik vin het werkelijk heel lief van hem dat hij steeds bij mij wil zijn, en dat hij mij mist. En ik mis hem ook wel, maar niet de hele tijd. Ik ben echt gek op hem, begrijp me niet verkeerd. Maar ik wil ook soms een middag alleen op de stoep in de zon zitten. Gewoon geen ene flikker uitvoeren en niemands gastvrouw zijn. Of 's avonds samen met me moeder tv kijken en dan gewoon op helemaal niemand letten. Ik vin het leuk om bij hem te zijn, maar ik mis hem gewoon niet de hele tijd. Dat is toch niet zo raar?... |
nee dat is niet raar...Ik ben zelf ook helemaal gek van mijn vriendje, maar ik heb ook tijd nodig voor mezelf...
|
Tijd voor jezelf hebben binnen een relatie moet gewoon anders gaat het echt niet goed.
Continu op elkaar lip zitten gaat irriteren. Nu je nog jong bent moet je ook van je eigen leven genieten. |
ja dat heb ik dus normalitair ook in relaties , alleen laatste keer niet echt maar dat had ook andere oorzaken die nu niet meer spelen.
maar normaal hoef ik echt niet iemand elke dag te zien ...een week niet overleef ik zelfs nogwel (maar okej dan ga je wel een beetje missen :)) zolang er maar niet per ongeluk een regelmaat in komt bij mij ..want dan raak ik onbewust erg vast aan die regelmaat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |