![]() |
KING of POP
Ondanks allle dingen die ik hoor over the king of pop Michael Jackson vind ik hem nog steeds super en blijft hij The king of Pop!
Zijn jullie hier mee eens? |
nee
|
ik ook niet
hij WAS het en ik vind persoonlijk dat die titel totale bullshit is, er zijn verschillende mensen die even populair zijn en hun hoogtepunt hebben op hetzelfde moment. Tegenwoordig is het onmogelijk om die titel aan iemand te geven |
Citaat:
Maar daarom vind ik hem dan nog wel een KING of POP, want ondanks de hele mediahype deromheen heeft hij echt heel veel geweldige nummers geschreven en gezongen, en dat vergeten helaas érg veel mensen... :( Je wilt echt niet weten hoeveel albums die man heeft verkocht wereldwijd gezien, das echt elite... (y) |
Advies voor alle musicerende negers: blijf neger.
Ook weer zo'n artiest die telkens wat anders wil :( |
Gelukkig houdt 'ie zoveel van zijn kinderen, anders zou hij ze nog een keer per ongeluk van een balkon af tiefen...
|
Het Gaat hier niet over (de toch wel vrij labiele) persoon zelf, maar om zijn muziek.
En die was (is? :confused: ) simpelweg perfect. De teksten, de melodieën, alles. Zijn dansmoves zijn inspiratie voor de artiesten van nu, zijn muziek ook. Vet :). |
ik zag die documantaire
ging ie die moeilijke pasjes doen ik sta elke keer weer versteld echt apart..... verder vink er weinig aan.... hij wel bekend natuurlijk, maar echt overdreven mensen in zijn landje.... als ie op straat loopt maakt iedereen foto's echt te achterlijk.... laat die man lekker lopen :) |
Citaat:
|
kvind t uitermate knap hoe ver hij zn gezicht heeft kunnen verneuken
|
zo moeilijk is het niet hoor, het enige wat je nodig hebt is een baksteen en spierkracht...
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=71792 |
:d
|
http://www.ileet.net/images/arguing.jpg
Verder vind ik sommige van z'n liedjes wel mooi, maar voor de rest is het een walchenlijk persoon. |
wat heeft die vent nou voor een leven.... kom on
|
Citaat:
|
:d
|
Exo! Hulde voor dat plaatje! Lang geleden dat ik die zag hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk persoonlijk dat hij een beetje lijdt aan grootheidswaanzin, en dat vind ik ontzettend jammer. Het is zonde om hem zo af te zien takelen, en dat ie gewoon niet weet wanneer hij moet ophouden.
Maar ja ondanks dat vind ik nog steeds dat hij hele goede muziek maakt. En daar draait t voor mij toch uiteindelijk om. |
nee
|
JA (y)
|
Ik vind Michael Jackson echt wel cool, met hele goede ideeen, als je je verveeld in een electrische rolstoel rondrijden of inspiratie op doen in een boom bijvoorbeeld
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |