![]() |
cartoon?!?!?
Hey,
Opzich is dit niet iets ARTistiek's maar toch ook weer wel. ('k weet niet waar het anders te plaatsen.) Ik zoek iemand die voor mij een cartoon wil tekenen met de bedoeling dat deze cartoon wordt gebruikt in een intenationale krant. Ik zou eerst zelf gaan tekenen maar k ben een beetje out of inspiration, duss als je nog een stripje heb liggen waar je toch niks mee doe dan zou ik die graag willen zien. Mail me maar!!! (Er is overgens geen garantie dat jou ingestuurde cartoon ook daadwerkelijk geplaatst wordt, maar indien hij geplaatst wordt geef ik je wel de link waar je hem kan bekijken.) |
Wat schuift het? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zozo, een internationale krant nog wel. Ga je ons ook vertellen welke internationale krant?
|
Citaat:
|
Ik kan wel een cartoon teken ( ik doe nix andurs :) ) maar hoe krijg ik die dan op jouw meel :confused:
|
Citaat:
|
en de cartoon, welk onderwerp, en welk standpunt moet je hebben?
Een cartoon heeft nml al snel een politieke mening ingebakken. Nu is het wel makkelijk als die mening overeenkomt met de mening van jou internationale krant, anders is het nml: 1. verspilde moeite voor de tekenaar 2. verspilde moeite voor jou om te lezen/bekijken. Zoiets zal je nml dan toch niet plaatsen, want je wil een bepaald imago verkrijgen met je krant. En dus plaats je dingen die alleen stroken met wat jij vindt... ;) Objectiviteit in cartoons bestaat niet. Dus, meer details graag. |
Citaat:
sorry if my answers are not correct, i'm not very happy lately. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry voor alle mensen die hier wel aan mee hadden willen werken maar er is door de eindredactie een cartoonist aangenomen dus het hoeft niet meer. :( Even goed erg bedankt (y) !!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |