![]() |
trage kazaa
weet er iemand waarom mijn kazaa haast geen files vind als ik ga zoeken? En de files die ik aanklik komen 9 van de 10 keer nooit binnen, hij blijft maar op 0k hangen. Verder issie ook buitengewoon langzaam.
Ik heb mn internet via een home netwerkje gedeeld met een andere pc, gewoon via 2 netwerkkaartjes, geen hub ofzo. en mn kazaa participation level staat op 1000 ;) Andere p2p programma's zoals edonkey of winmx werken helemaal niet... :confused: iemand suggesties hoe hij sneller en effectiever kan worden?? |
misshien dat het aan je provider ligt of zo :confused:
en hoe krijg je het in godsnaam voorelkaar om een part. lev van 1000 te halen :eek: :confused: |
de nieuwe kazaa lite downen ;)
www.k-lite.tk geloof ik, kan ook een andere zijn daar zitten allerlei handige progjes bij ;) |
ow al die troep installeer ik nooit :p
|
www.kazaalite.nl is dat dezelfde website? nouja ik had em hiervan, kun je die troep allemaal uitzetten (ik install meestal sig2dat en speedup wel dr bij)
|
use Imesh, da werkt tenminste goed.......
|
Citaat:
Kazaa kan traag zijn door een eventuele firewall die je gebruikt op de pc waarmee je internet deelt. Gebruik je een firewall? |
www.k-lite.tk inderdaad
gewoon de nieuwste versie halen en alleen speedup en kazaa installen daarna gewoon iets zoeken met de auto-search more optie aan en iets downloaden met de speedup optie aan :) |
ga downloade op usenet, da werkt goed. of pak een ftp in zweden, kan ook maar minder toegankelijk natuurlijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |