![]() |
skateboard for sale
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1188939858over de achterkant kannik kort zijn: lelijk zilver gespoten
dit plaatje was van toen ik hem net nieuw had merken: deck = weet ik niet trucks = hawk (met een beetje lichtblauwe verf erop) wieltjes = powell heb hem sinds herfstvakantie 2001 ziet er prima uit afgezien wat zilvere vlekken oppet deck...je kan hem natuurlijk ook zelf weer overspuiten :) was f275,-, erg goed board bied maar |
|
ruilen tegen paar skates?
roces lowrider |
hoeeel moete er voor hebbe??:confused:
|
Citaat:
en lammuh eikel: bied maar |
der is dus geen startbedrag ovzo:confused:
|
kbied 25 euro..
|
30 euro
|
Citaat:
35 euro.. |
nouhou ik wille hebbe ga voor de 36 euro:mad:
|
*wil oowk heeel graag hebbe :mad:*
37.. |
37.5 euro
|
38..
|
38.5
|
40
|
dan maggie m hebbe zoveel geld doet ik niet heb:( :( :( :( :mad: :mad:
|
*blij is :)*
|
Citaat:
|
Citaat:
mjah.. dan mag jij um hebbe.. voor mij kome der oowk nog wa vervoerskosten bij.. :( |
Citaat:
|
42 vind ik een beetje weinig voor een board dat f275..ik laat hem dus nog ff open
|
wat wil je er minimaal voor hebben dan?
en issie verder eigluk nog helemaal goed, niet versleten ofsow? en zit er grip tape op? |
Citaat:
|
Citaat:
en heb je der problemen mee om het skateboard eventueel te verzenden (op mijn kosten..)? |
ik doe hem weg omdat ik geen tijd meer heb om te skaten ipv met school, en dan kan ik hem net zo goed wegdoen...
kwil er toch wel een eurootje of 65 voor ik wil hem best sturen via post alleen dat gaat heel veel geld kosten bennik bang..kom maar ophalen;) woon in gelderland.. en griptape...hmm kben niet zo into termen :D leguit |
met ov is duurder dan opsturen.. opsturen is 4,88 euro (*heeft net opgezocht*), ov is 15 euro ofsow :S
griptape is da spul voor betere grip te hebbe (d'oh :p).. beetje schuurpapierachtig ofsow wa bovenopput deck zit :S alsie verder goed is willik er dan wel 70 euro voor geven (incl. verzendkosten) |
verkocht :)
|
dan sluit ik deze om verwarring te voorkomen. mocht de koop onverhoeds niet doorgaan, nee dan ff contact met me op :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |